Εμφάνιση απλής εγγραφής

Βιβλιογραφική επισκόπηση συστημάτων κοινωνικής σύστασης

dc.contributor.advisorΣωτηρόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΒακόντιος, Χρήστος
dc.date.accessioned2021-09-20T10:14:39Z
dc.date.available2021-09-20T10:14:39Z
dc.date.issued2021-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13679
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1102
dc.description.abstractΤα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πηγή ξεκάθαρων αλλά και σιωπηρών πληροφοριών για τους χρήστες- συνδρομητές τους. Ο όγκος των πληροφοριών με εμπορικό περιεχόμενο που μπορούν να βρεθούν πλέον στα κοινωνικά δίκτυα είναι τεράστιος. Σε αυτό το τομέα έχει επικεντρωθεί κάποια έρευνα που εστιάζει στο κατά πόσο μπορούν να υλοποιηθούν συστήματα αυτοματοποιημένων προτάσεων προς τους χρήστες λαμβάνοντας υπόψη την αλληλεπίδραση τους στα κοινωνικά δίκτυα. Τα συστήματα αυτά ονομάζονται social recommendation systems (SRs). Καθώς οι χρήστες ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο σε κοινωνικά δίκτυα και μοιράζονται πολύτιμες πληροφορίες για τον εαυτό τους και τις σχέσεις τους, η χρήση αυτών των πληροφοριών συμβάλει στην βελτιστοποίηση των μηχανισμών δημιουργίας αυτοματοποιημένων προτάσεων στα παραπάνω συστήματα. Η βιβλιογραφική έρευνα στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας ανέδειξε ωστόσο ότι πρέπει ακόμα να λυθούν ορισμένα προβλήματα. Πρώτον, τα ανεπεξέργαστα δεδομένα απαιτούν περαιτέρω προσοχή, όπως πώς πρέπει να γίνει η εξαγωγή των πιο χρήσιμων λέξεων στα σχόλια ενός χρήστη, ποιες έννοιες ή συναισθήματα σχετίζονται με αυτές τις λέξεις, τι προτάσεις πρέπει να δημιουργηθούν για αυτές τις έννοιες ή συναισθήματα του χρήστη. Παραμένει επίσης άλυτο το πρόβλημα της ασάφειας, και της βελτιστοποίησης των φίλτρων είτε βάσει περιεχομένου ή βάσει των σχέσεων που διαμορφώνουν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα. Η εργασία αυτή αναδεικνύει διαφορετικά μοντέλα που είτε προσπαθούν να μοντελοποιήσουν τον τρόπο που οι κοινωνικές σχέσεις ενός ατόμου μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις του στην αγορά ενός προϊόντος, πως χρήστες με επιρροή σε άλλα άτομα επηρεάζουν εν τέλει τις αποφάσεις των τελευταίων και πολύ σημαντικό, ποια είναι η συμβολή του παράγοντα της εμπιστοσύνης (ή μη) μεταξύ των χρηστών. Αναδεικνύουμε επίσης σχετικές μετρικές που έχουν καταγραφεί ως τώρα στη βιβλιογραφία καθώς και αρχιτεκτονικές SR συστημάτων.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΒιβλιογραφική επισκόπηση συστημάτων κοινωνικής σύστασηςel
dc.title.alternativeLiterature review of social recommendation systemsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENSocial networks have become a source of clear and also implicit information for their users. The amount of information with commercial content that can now be found on social networks is vast. In this area, some research has focused on whether automated recommendation systems can be implemented, taking into account the user interactions on social networks. These systems are called social recommendation systems (SRs). As users spend more and more time on social networks and share valuable information about themselves and their relationships, the use of this information helps to optimize the mechanisms for creating automated proposals in the above systems. The literature review in the context of this dissertation highlighted the need to address some problems which remain open challenges. First of all, raw data requires further attention, such as how to extract the most useful words in a user's comments, what concepts or emotions are associated with those words, and what suggestions should be made about those user's concepts or emotions. The problem of ambiguity, and the optimization of filters, either on the basis of content or on the basis of the relationships that users form on social networks, also remains unresolved. This work highlights different methods that either attempt to model how an individual's social relationships can influence their decisions to buy a product, how influencers ultimately influence the decisions of the latter and most importantly, what the contribution of the factor of trust (or not) between users. We also highlight relevant metrics that have been recorded so far in the literature as well as SR system architectures.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordSocial networksel
dc.subject.keywordRecommendation systemsel
dc.date.defense2021-08-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»