Ψηφιακός μετασχηματισμός στο χώρο των συσκευών εισπνεόμενων φαρμάκων
Digital transformation applied on inhalation devices
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Ψηφιακές τεχνολογίες ; Εξατομικευμένη θεραπεία ; Συσκευές εισπνοής ; Παθήσεις αναπνευστικού συστήματος ; Φαρμακευτική βιομηχανίαΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο σχεδιασμός, με απώτερο μελλοντικό στόχο την κατάρτιση ενός marketing plan, μιας εταιρείας που παράγει και προωθεί Drug-Device Combination προϊόντα που προορίζονται για εισπνευστική χορήγηση. Για το σκοπό αυτό διερευνάται η υφιστάμενη κατάσταση των φαρμακοβιομηχανιών σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και οι υπάρχουσες κοινωνικοοικονομικές και δημογραφικές συνθήκες στην Ελλάδα. Επιπλέον, πραγματοποιείται βιβλιογραφική έρευνα προκειμένου να συλλεχθούν επαρκείς πληροφορίες για τις αναπνευστικές παθήσεις-στις οποίες θα στοχεύουν τα φάρμακα της εταιρείας- καθώς επίσης και για τον τρόπο δράσης αλλά και σχεδιασμού των συσκευών εισπνοής. Επιπρόσθετα, μελετάται η ευρύτερη ηλεκτρονική παρουσία των φαρμακευτικών εταιρειών και η συμβολή της στην προώθηση και διαφήμισή τους. Η παρουσία αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην ιστοσελίδα της εταιρείας ή στην παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και στα οπτικοακουστικά μέσα που αξιοποιεί για την προβολή και προώθηση των προϊόντων της. Μέσω ερωτηματολογίου που διαμοιράστηκε ηλεκτρονικά σε φαρμακοποιούς φαρμακείου εξάγονται συμπεράσματα αναφορικά με την προτιμότερη ψηφιακή διαφήμιση μιας εικονικής φαρμακευτικής εταιρείας που προωθεί συσκευές εισπνοής. Αυτά σχετίζονται τόσο με τη διαμόρφωση της ιστοσελίδας της εταιρείας όσο και με την πιο ενεργή παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα διερευνώνται και άλλες ψηφιακές μορφές προώθησης. Ταυτόχρονα, εξετάζονται και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς κατά τη χορήγηση εισπνεόμενων φαρμάκων.