Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚουτσαβλή, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2021-09-17T11:21:19Z
dc.date.available2021-09-17T11:21:19Z
dc.date.issued2021-09-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13673
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1096
dc.description.abstractΟ βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθεί το κατά πόσο υπάρχουν στερεοτυπικά στοιχεία βάση φύλου στη συσκευασία προϊόντος και σε τι βαθμό επηρεάζουν τον καταναλωτή στην πρόθεση αγοράς, με βασικές μεταβλητές το σχήμα και το χρώμα του προϊόντος. Η έρευνα βασίστηκε στην χρήση online ομάδων εστίασης (focus groups) όπου έγιναν βασικές ερωτήσεις για την συλλογή των δεδομένων πάνω στα προϊόντα σαμπουάν και κολόνιες. Με τη μέθοδο της ποιοτικής έρευνας από 25 συμμετέχοντες άνδρες και γυναίκες, τα δεδομένα που συλλέχθηκαν υποδηλώνουν ότι όντως υπάρχουν στερεοτυπικά στοιχεία στις συσκευασίες προϊόντων που τα κάνουν να επιλέγονται από άντρες ή γυναίκες αντίστοιχα και επηρεάζουν την απόφαση τους. Όσον αφορά τους ερευνητικούς στόχους, συμπεράναμε πως η απόφαση του καταναλωτή για την αγορά του προϊόντος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τους δύο παράγοντες που μελετήσαμε δηλαδή το χρώμα και το σχήμα του προϊόντος. Αυτό φυσικά δεν είναι ένα συμπέρασμα που αφορά το 100% των καταναλωτών. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων φάνηκε να διέκρινε στερεότυπα στις συσκευασίες που μελετήθηκαν ωστόσο δεν αποτέλεσαν τον μοναδικό παράγοντα για την τελική επιλογή τους. Ακόμη, στο φύλο που απευθύνονται τα προϊόντα προστέθηκαν τα unisex προϊόντα κάτι το οποίο δεν αποτελούσε αρχικό μέρος της έρευνας. Τέλος, όσον αφορά τη συσκευασία του προϊόντος βρέθηκε ότι οι στερεοτυπικές αντιλήψεις μειώνονται όσο εξελίσσεται η κοινωνία και τα νέα παιδιά έχουν ανοιχτούς ορίζοντες για να δεχθούν νέες αλλαγές και να καταρρίψουν τα παλιά δεδομένα.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτερεοτυπικά στοιχεία βάσει φύλου στη συσκευασία προϊόντοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτερεότυπαel
dc.subject.keywordΣυσκευασίαel
dc.subject.keywordΠροϊόνel
dc.date.defense2021-09-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»