Επιχειρηματικό σχέδιο για τις υπηρεσίες μάρκετινγκ εγγύτητας
Business plan for proximity marketing services
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Business plan ; MarketingΠερίληψη
Η NextDoor, είναι μια ομάδα ανθρώπων που εδρεύει στην Αθήνα και φιλοδοξούν να αλλάξουν τον παραδοσιακό τρόπο αγορών. Ο κύριος σκοπός της εταιρίας είναι να κλείσουνε το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων. Η αποστολή της Next Door είναι να επιτρέψει στους λιανοπωλητές να λαμβάνουν περισσότερη επισκεψιμότητα πελατών
• Beacon Systems (συστήματα με σχέδια προκειμένου ο καταναλωτής να βρίσκει ευκολότερα τον διάδρομο που οδηγεί στο κατάστημα του προϊόντος που ψάχνει)
• Αυξανόμενες επαναλαμβανόμενες επισκέψεις
• Επέκταση του χρόνου στο κατάστημα από τους καταναλωτές
• Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής
Η κύρια υπηρεσία της εταιρίας θα βοηθήσει τους εμπόρους λιανικής να προσεγγίσουν τελικούς πελάτες μέσω της τεχνολογίας μάρκετινγκ εγγύτητας και εξατομικευμένων προσφορών. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σύγκριση τιμών, καμπάνιες προώθησης στους εμπόρους λιανικής μέσω των πελατών και διαθεσιμότητα προϊόντων.
Οι κυριότερες κατηγορίες πελατών της εταιρίας είναι οι παρακάτω:
α) Γενιές καταναλωτών (Millennials, Generation-X, Baby boomers, Seniors),
β) Οικογενειακή κατάσταση (αγοραστές γονέων και μη γονέων)
γ) Φύλο (γυναίκες επιρρεπείς σε ψώνια)
Από την άλλη πλευρά, πολύ σημαντική για αυτόν τον προσδιορισμό ήταν η ανάλυση του προϋπολογισμού που δαπανήθηκε ανά αναφερόμενη κατηγορία. Ένα άλλο τμήμα, το οποίο είναι πραγματικά σημαντικό για την επιχείρηση , είναι ο αριθμός των ΜΜΕ στην Ελλάδα που θα έχουν το ρόλο του ενδιάμεσου μεταξύ των πελατών και των λιανοπωλητών.
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, το μοντέλο της εταιρίας επικεντρώνεται στο επιχειρηματικό μοντέλο των ανταγωνιστών και εάν υποστηρίζει κάθετες εφαρμογές για επιτραπέζιους ή κινητές συσκευές και οριζόντιες δραστηριότητες μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο ή ασύγχρονο μάρκετινγκ. Το επιχειρηματικό μοντέλο του NextDoor δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν μόνο μερικοί ανταγωνιστές με κάποια παρόμοια λειτουργικότητα χωρίς να καλύπτουν το επιχειρηματικό μοντέλο της εφαρμογής NextDoor.
Η εταιρεία έχει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά την οικονομία της κλίμακας και την αποτελεσματική χρήση των διαθέσιμων πόρων. Επενδύοντας σε λύσεις cloud και αυτό θα προσφέρει υψηλή διαθεσιμότητα και επιχειρηματική συνέχεια.