dc.contributor.advisor | Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Κρίκος, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2021-07-19T10:59:23Z | |
dc.date.available | 2021-07-19T10:59:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13579 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1002 | |
dc.description.abstract | Η NextDoor, είναι μια ομάδα ανθρώπων που εδρεύει στην Αθήνα και φιλοδοξούν να αλλάξουν τον παραδοσιακό τρόπο αγορών. Ο κύριος σκοπός της εταιρίας είναι να κλείσουνε το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων. Η αποστολή της Next Door είναι να επιτρέψει στους λιανοπωλητές να λαμβάνουν περισσότερη επισκεψιμότητα πελατών
• Beacon Systems (συστήματα με σχέδια προκειμένου ο καταναλωτής να βρίσκει ευκολότερα τον διάδρομο που οδηγεί στο κατάστημα του προϊόντος που ψάχνει)
• Αυξανόμενες επαναλαμβανόμενες επισκέψεις
• Επέκταση του χρόνου στο κατάστημα από τους καταναλωτές
• Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής
Η κύρια υπηρεσία της εταιρίας θα βοηθήσει τους εμπόρους λιανικής να προσεγγίσουν τελικούς πελάτες μέσω της τεχνολογίας μάρκετινγκ εγγύτητας και εξατομικευμένων προσφορών. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν σύγκριση τιμών, καμπάνιες προώθησης στους εμπόρους λιανικής μέσω των πελατών και διαθεσιμότητα προϊόντων.
Οι κυριότερες κατηγορίες πελατών της εταιρίας είναι οι παρακάτω:
α) Γενιές καταναλωτών (Millennials, Generation-X, Baby boomers, Seniors),
β) Οικογενειακή κατάσταση (αγοραστές γονέων και μη γονέων)
γ) Φύλο (γυναίκες επιρρεπείς σε ψώνια)
Από την άλλη πλευρά, πολύ σημαντική για αυτόν τον προσδιορισμό ήταν η ανάλυση του προϋπολογισμού που δαπανήθηκε ανά αναφερόμενη κατηγορία. Ένα άλλο τμήμα, το οποίο είναι πραγματικά σημαντικό για την επιχείρηση , είναι ο αριθμός των ΜΜΕ στην Ελλάδα που θα έχουν το ρόλο του ενδιάμεσου μεταξύ των πελατών και των λιανοπωλητών.
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, το μοντέλο της εταιρίας επικεντρώνεται στο επιχειρηματικό μοντέλο των ανταγωνιστών και εάν υποστηρίζει κάθετες εφαρμογές για επιτραπέζιους ή κινητές συσκευές και οριζόντιες δραστηριότητες μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο ή ασύγχρονο μάρκετινγκ. Το επιχειρηματικό μοντέλο του NextDoor δεν υπάρχει στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν μόνο μερικοί ανταγωνιστές με κάποια παρόμοια λειτουργικότητα χωρίς να καλύπτουν το επιχειρηματικό μοντέλο της εφαρμογής NextDoor.
Η εταιρεία έχει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όσον αφορά την οικονομία της κλίμακας και την αποτελεσματική χρήση των διαθέσιμων πόρων. Επενδύοντας σε λύσεις cloud και αυτό θα προσφέρει υψηλή διαθεσιμότητα και επιχειρηματική συνέχεια. | el |
dc.format.extent | 52 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Επιχειρηματικό σχέδιο για τις υπηρεσίες μάρκετινγκ εγγύτητας | el |
dc.title.alternative | Business plan for proximity marketing services | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | NextDoor, is a group of people based in Athens and aspire to change the traditional way of shopping. The main purpose of the company is to close the gap between e-commerce and physical stores. Next Door's mission is to enable retailers to receive more customer traffic
The company's main service will help retailers reach end customers through proximity marketing technology and personalized offers. Key features include price comparison, promotional campaigns to retailers through customers and product availability.
On the other hand, very important for this determination was the analysis of the budget spent per reported category. Another department, which is really important for the company, is the number of SMEs in Greece that will have the role of intermediary between customers and retailers.
In terms of competition, the company model focuses on the business model of competitors and whether it supports vertical applications for desktops or mobile devices and horizontal real-time marketing activities or asynchronous marketing. The business model of NextDoor does not exist in the Greek market. There are only a few competitors with some similar functionality without covering the business model of the NextDoor application.
The company has a huge competitive advantage in terms of economies of scale and efficient use of available resources. Investing in cloud solutions will also provide high availability and business continuity. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Business plan | el |
dc.subject.keyword | Marketing | el |
dc.date.defense | 2021-07-08 | |