Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚουρούνη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-07-05T07:13:21Z
dc.date.available2021-07-05T07:13:21Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13531
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/954
dc.description.abstractΗ καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο και ειδικότερα την Αγγλική γλώσσα, η οποία, όπως είναι φυσικό, δυσκολεύει ιδιαίτερα τους μαθητές οι οποίοι δεν είναι φυσικοί ομιλητές των Αγγλικών. Επιπλέον, η χρήση των lesson plans και της διαδικτυακής πλατφόρμας, εισάγει τα παιδιά στον κόσμο των παιχνιδιών φυσικής αλληλεπίδρασης, ενώ παράλληλα προάγεται η ομαδικότητα, η δημιουργική σκέψη και η ψυχαγωγία. Στην εκπαιδευτική παρέμβαση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου όπου πραγματοποιήθηκε η έρευνα, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με τη σαφήνεια και την αποτελεσματικότητα των παιχνιδιών Kinems, όταν αυτά πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις αρχές της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Επιπλέον, μια από τις βασικές θεματικές της εργασίας, είναι το κατά πόσο οι μαθητές μπορούν να βελτιώσουν τις γνωστικές και τις επιτελικές τους δεξιότητες μέσω της επαφής με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια φυσικής αλληλεπίδρασης Kinems. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο δημιουργήθηκαν τα σχέδια μαθημάτων (lesson plans) για την διδασκαλία των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο με βάση τα Kinems Learning Games, και πώς αυτά αξιοποιήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της τάξης. Επιπρόσθετα, θα γίνει αξιολόγηση σχετικά με το πώς μπορεί ένα lesson plan που αρχικά προορίζεται για εξατομικευμένη διδασκαλία (1-1) να μπορέσει να ενταχθεί σε μια τάξη και συγκεκριμένα στο σταθμό όπου χρησιμοποιούνται τα Kinems.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe innovation that this research focuses on describes the benefits of the game- like digital lesson, in order for young children to understand the units of lessons taught in Kindergarten and in particular English, which, of course, is particularly difficult for students who are not native speakers of English. In addition, the use of lesson plans and the online platform, introduces children to the world of physical interaction games, while promoting teamwork, creative thinking, and entertainment. The educational intervention was attended by the teachers of the school where the research was conducted, who were asked about the clarity and effectiveness of Kinems games when they are carried out according to the principles of distance learning. In addition, one of the main topics of the study is whether students can improve their cognitive and executive skills through contact with physical interaction educational games. The purpose of this research study is to present the way in which lesson plans were created for teaching English in Kindergarten based on Kinems Learning Games, and how they were used by teachers in classrooms. In addition, an assessment will be made as to how a lesson plan originally intended for individualized teaching (1-1) can be integrated into a classroom and specifically the station where Kinems are used.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordKinemsel
dc.subject.keywordLesson plansel
dc.subject.keywordΑγγλική γλώσσαel
dc.subject.keywordΚιναισθητική μάθησηel
dc.subject.keywordΔιαδραστικά παιχνίδιαel
dc.date.defense2021-02-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»