Κιναισθητική μάθηση και αξιοποίηση της στην διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Kinems ; Lesson plans ; Αγγλική γλώσσα ; Κιναισθητική μάθηση ; Διαδραστικά παιχνίδιαΠερίληψη
Η καινοτομία στην οποία εστιάζει η παρούσα έρευνα, περιγράφει τα οφέλη του ψηφιακού μαθήματος το οποίο προσομοιάζει με το παιχνίδι, με σκοπό τα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις ενότητες των διδασκόμενων μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο και ειδικότερα την Αγγλική γλώσσα, η οποία, όπως είναι φυσικό, δυσκολεύει ιδιαίτερα τους μαθητές οι οποίοι δεν είναι φυσικοί ομιλητές των Αγγλικών. Επιπλέον, η χρήση των lesson plans και της διαδικτυακής πλατφόρμας, εισάγει τα παιδιά στον κόσμο των παιχνιδιών φυσικής αλληλεπίδρασης, ενώ παράλληλα προάγεται η ομαδικότητα, η δημιουργική σκέψη και η ψυχαγωγία.
Στην εκπαιδευτική παρέμβαση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου όπου πραγματοποιήθηκε η έρευνα, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με τη σαφήνεια και την αποτελεσματικότητα των παιχνιδιών Kinems, όταν αυτά πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις αρχές της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Επιπλέον, μια από τις βασικές θεματικές της εργασίας, είναι το κατά πόσο οι μαθητές μπορούν να βελτιώσουν τις γνωστικές και τις επιτελικές τους δεξιότητες μέσω της επαφής με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια φυσικής αλληλεπίδρασης Kinems.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο δημιουργήθηκαν τα σχέδια μαθημάτων (lesson plans) για την διδασκαλία των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο με βάση τα Kinems Learning Games, και πώς αυτά αξιοποιήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της τάξης. Επιπρόσθετα, θα γίνει αξιολόγηση σχετικά με το πώς μπορεί ένα lesson plan που αρχικά προορίζεται για εξατομικευμένη διδασκαλία (1-1) να μπορέσει να ενταχθεί σε μια τάξη και συγκεκριμένα στο σταθμό όπου χρησιμοποιούνται τα Kinems.