Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένη
dc.contributor.authorΧατζόπουλος, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2021-05-11T06:34:54Z
dc.date.available2021-05-11T06:34:54Z
dc.date.issued2021-04-14
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13421
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/844
dc.description.abstractΟ εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε με ιδιαίτερη άνεση να χαρακτηριστεί ως τεχνολογικός αιώνας, καθώς τα νέα δεδομένα της εποχής αυτής αποδεικνύουν αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ επέκταση των κοινωνικών δικτύων, των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων και δυνατοτήτων και μια τάση προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την ψηφιοποίησή τους και την αξιοποίηση του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ο σύγχρονος τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και η εξέλιξη της τεχνολογίας και των ψηφιακών επιτευγμάτων έχουν επιφέρει ποικίλες αλλαγές στον επιχειρησιακό κόσμο, προκειμένου να προσαρμοστεί στις σημερινές απαιτήσεις και συνθήκες. Η σημερινή ψηφιακή εποχή αποκαλείται ως εποχή της 4 ης βιομηχανικής επανάστασης. Είναι φανερό πως στην εποχή αυτή κυριαρχεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός σχεδόν όλων των κλάδων, τόσο του δημόσιου τομέα, όσο και του ιδιωτικού. Η αξιοποίηση των τεχνολογιών και των προηγμένων τεχνικών παραγωγής από τις επιχειρήσεις επιφέρει ποικίλα πλεονεκτήματα και με τον τρόπο αυτό εκείνες είναι σε θέση να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, να διασυνδεθούν και να επικοινωνήσουν, προσθέτοντας αξία στις ίδιες και στους πελάτες τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων καθίσταται εφικτός μέσω διαφόρων τεχνολογιών, όπως είναι το Internet of Things, η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Εικονική Πραγματικότητα, η Μηχανική Μάθηση, τα Big Data κτλ. Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων είναι ένα αρκετά περίπλοκο και απαιτητικό έργο, αφού προϋποθέτει την ταυτόχρονη σωστή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των τεχνολογικών καινοτομιών και διαδικασιών. Λόγω των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών που έχει διαμορφώσει η πανδημία του Covid19, η ανάγκη χρήσης και αξιοποίησης του ψηφιακού μάρκετινγκ στη σημερινή εποχή καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσδίδει το συγκεκριμένο είδος μάρκετινγκ έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις παγκοσμίως στην αναδιαμόρφωση των λειτουργιών και των διαδικασιών που ακολουθούν και στην εισαγωγή των ψηφιακών μέσων και των κοινωνικών δικτύων, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να επιβιώσουν.el
dc.format.extent229el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleO ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe twenty-first century could be very easily described as a technological century, as the new data of this era show an increase in the use of computers, internet and consequently of social media, new technologies, digital tools and capabilities and they prove a trend towards digital transformation of companies, their digitization and the use of internet marketing. The modern way that businesses operate and the evolution of technology and of digital achievements have brought about various changes in the business world, in order to adapt to the current requirements and conditions. Today’s digital age is known as the era of the 4th Industrial Revolution. It is obvious that at this time the digital transformation of almost all industries, both public and private, dominates. The use of technologies and advanced production techniques by companies brings a variety of benefits and in this way companies are able to develop a complete digital strategy, to connect each other and communicate, adding value to themselves and to their customers. Digital transformation of business is possible through various technologies, such as Internet of Things, Artificial Intelligence, Virtual Reality, Machine Learning, Big Data etc. It should be emphasized that the digital transformation of enterprises is a quite complex and demanding work, as it requires the proper usage of both human resources and technological innovations and processes, at the same time. Due to the extremely difficult conditions that have been created by the COVID-19 pandemic, the need to use and exploit digital marketing today is becoming more urgent than ever. The competitive advantages of this type of marketing have led businesses worldwide to restructure their operations and their processes and introduce digital media and social networks in their daily routine, in order to remain competitive and survive.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΨηφιοποίησηel
dc.subject.keyword4η Βιομηχανική Επανάστασηel
dc.subject.keywordIndustry 4.0el
dc.date.defense2021-04-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»