dc.contributor.advisor | Διδασκάλου, Ελένη | |
dc.contributor.author | Χατζόπουλος, Ευάγγελος | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T06:34:54Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T06:34:54Z | |
dc.date.issued | 2021-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13421 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/844 | |
dc.description.abstract | Ο εικοστός πρώτος αιώνας θα μπορούσε με ιδιαίτερη άνεση να χαρακτηριστεί ως
τεχνολογικός αιώνας, καθώς τα νέα δεδομένα της εποχής αυτής αποδεικνύουν αύξηση
της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή, του διαδικτύου και κατ’ επέκταση των
κοινωνικών δικτύων, των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων και
δυνατοτήτων και μια τάση προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την
ψηφιοποίησή τους και την αξιοποίηση του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Ο σύγχρονος τρόπος λειτουργίας των επιχειρήσεων και η εξέλιξη της τεχνολογίας και
των ψηφιακών επιτευγμάτων έχουν επιφέρει ποικίλες αλλαγές στον επιχειρησιακό
κόσμο, προκειμένου να προσαρμοστεί στις σημερινές απαιτήσεις και συνθήκες.
Η σημερινή ψηφιακή εποχή αποκαλείται ως εποχή της 4
ης βιομηχανικής επανάστασης.
Είναι φανερό πως στην εποχή αυτή κυριαρχεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός σχεδόν
όλων των κλάδων, τόσο του δημόσιου τομέα, όσο και του ιδιωτικού. Η αξιοποίηση των
τεχνολογιών και των προηγμένων τεχνικών παραγωγής από τις επιχειρήσεις επιφέρει
ποικίλα πλεονεκτήματα και με τον τρόπο αυτό εκείνες είναι σε θέση να διαμορφώσουν
μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, να διασυνδεθούν και να επικοινωνήσουν,
προσθέτοντας αξία στις ίδιες και στους πελάτες τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των
επιχειρήσεων καθίσταται εφικτός μέσω διαφόρων τεχνολογιών, όπως είναι το Internet of
Things, η Τεχνητή Νοημοσύνη, η Εικονική Πραγματικότητα, η Μηχανική Μάθηση, τα Big
Data κτλ. Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων είναι
ένα αρκετά περίπλοκο και απαιτητικό έργο, αφού προϋποθέτει την ταυτόχρονη σωστή
αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των τεχνολογικών καινοτομιών και
διαδικασιών. Λόγω των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών που έχει διαμορφώσει η πανδημία του Covid19, η ανάγκη χρήσης και αξιοποίησης του ψηφιακού μάρκετινγκ στη σημερινή εποχή
καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσδίδει το
συγκεκριμένο είδος μάρκετινγκ έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις παγκοσμίως στην
αναδιαμόρφωση των λειτουργιών και των διαδικασιών που ακολουθούν και στην
εισαγωγή των ψηφιακών μέσων και των κοινωνικών δικτύων, προκειμένου να
παραμείνουν ανταγωνιστικές και να επιβιώσουν. | el |
dc.format.extent | 229 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | O ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων ως εργαλείο ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The twenty-first century could be very easily described as a technological century, as the
new data of this era show an increase in the use of computers, internet and consequently
of social media, new technologies, digital tools and capabilities and they prove a trend
towards digital transformation of companies, their digitization and the use of internet
marketing. The modern way that businesses operate and the evolution of technology and of digital
achievements have brought about various changes in the business world, in order to
adapt to the current requirements and conditions.
Today’s digital age is known as the era of the 4th Industrial Revolution. It is obvious that
at this time the digital transformation of almost all industries, both public and private,
dominates. The use of technologies and advanced production techniques by companies
brings a variety of benefits and in this way companies are able to develop a complete
digital strategy, to connect each other and communicate, adding value to themselves
and to their customers. Digital transformation of business is possible through various
technologies, such as Internet of Things, Artificial Intelligence, Virtual Reality, Machine
Learning, Big Data etc. It should be emphasized that the digital transformation of
enterprises is a quite complex and demanding work, as it requires the proper usage of
both human resources and technological innovations and processes, at the same time.
Due to the extremely difficult conditions that have been created by the COVID-19
pandemic, the need to use and exploit digital marketing today is becoming more urgent
than ever. The competitive advantages of this type of marketing have led businesses
worldwide to restructure their operations and their processes and introduce digital media
and social networks in their daily routine, in order to remain competitive and survive. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακός μετασχηματισμός | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιοποίηση | el |
dc.subject.keyword | 4η Βιομηχανική Επανάσταση | el |
dc.subject.keyword | Industry 4.0 | el |
dc.date.defense | 2021-04-14 | |