dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Φωκά, Κασσιανή | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T10:07:43Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T10:07:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13339 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/762 | |
dc.description.abstract | Το AcademicCoaching είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε άνθηση τον 21ο αιώνα, καθώς φαίνεται πως μπορεί να επιφέρει λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που επηρεάζουν έναν εκπαιδευόμενο, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του άγχους του, η ανάπτυξη των λεγόμενων «ήπιων» δεξιοτήτων, (π.χ. η ικανότητα συνεργασίας ή επικοινωνίας με άλλα άτομα και η ανάπτυξη αυτοπεποίθησης) ή η διαχείριση του χρόνου του. Στο πλαίσιο αυτό κρίθηκε σκόπιμο να κατασκευαστεί και να υλοποιηθεί ένα e-Workshop που να αναπτύσσει στους συμμετέχοντες τις σημαντικότερες και πιο καίριες αρχές του Coaching, την αρχή του Rapport, του Active Listening και του Summarizing & Reflecting. Παράλληλα, θεωρήθηκε σημαντικό να ερευνηθεί ο βαθμός της εμπλοκής (engagement) που επήλθε μέσα από τις δραστηριότητες που επιλέχθηκαν για την ολοκλήρωση του Academic Coaching Workshop: SocCoaching. Από τη στατιστική έρευνα κατέστη σαφές ότι οι δραστηριότητες μπόρεσαν να οδηγήσουν σε εκμάθηση των βασικών αρχών του AcademicCoaching ενώ παράλληλα επέφεραν σε μεγάλο βαθμό το engagement των συμμετεχόντων ως προς 3 από τους 4 παράγοντες που το συνιστούν. Πιο συγκεκριμένα, επέφερε το engagement ως προς: skills (rapport, summarizing & reflecting), emotions, performance, αλλά όχι ως προς το participation των συμμετεχόντων. Έγινε, τέλος, ερμηνεία αυτών των αποτελεσμάτων αλλά και αναφορά στους περιορισμούς της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική διερεύνηση. | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | η-Καθοδήγηση: δημιουργία ηλεκτρονικού εργαστηρίου εκπαίδευσης, ενορχηστρωμένo με τις αρχές της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης | el |
dc.title.alternative | e-Learning coaching: creating e-training, based on Self Directed Leaning | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Academic Coaching is a field that is flourishing in the 21st century, as it seems that it can bring solutions to many of the issues that affect a learner, such as stress management, the development of so-called “mild” skills or time management. In this context, it seemed right to build and implement an e- Workshop that will help the participants develop the most crucial principles of Coaching, the principle of Rapport, Active Listening and Summarizing & Reflecting. At the same time, it was considered important to investigate the degree of engagement that occurred through the activities selected for the completion of the Academic Coaching Workshop: SocCoaching. It became clear from the statistical research that the activities could lead to acquisition of the basic Coaching principles while at the same time they greatly contributed to students’ engagement, in 3 of the 4 factors that consist engagement. More specifically, it brought the engagement in terms of: skills (rapport, summarizing & reflecting), emotions, performance, but not in terms of participation. Finally, we conducted a study of these results as well as a reference to the limitations of the research and suggestions for future investigation. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Coaching | el |
dc.subject.keyword | Academic coaching | el |
dc.subject.keyword | Rapport | el |
dc.subject.keyword | Summarizing & reflecting | el |
dc.subject.keyword | Self-directed learning | el |
dc.subject.keyword | Weebly | el |
dc.date.defense | 2021-02-26 | |