η-Καθοδήγηση: δημιουργία ηλεκτρονικού εργαστηρίου εκπαίδευσης, ενορχηστρωμένo με τις αρχές της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
e-Learning coaching: creating e-training, based on Self Directed Leaning
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Coaching ; Academic coaching ; Rapport ; Summarizing & reflecting ; Self-directed learning ; WeeblyΠερίληψη
Το AcademicCoaching είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε άνθηση τον 21ο αιώνα, καθώς φαίνεται πως μπορεί να επιφέρει λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που επηρεάζουν έναν εκπαιδευόμενο, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του άγχους του, η ανάπτυξη των λεγόμενων «ήπιων» δεξιοτήτων, (π.χ. η ικανότητα συνεργασίας ή επικοινωνίας με άλλα άτομα και η ανάπτυξη αυτοπεποίθησης) ή η διαχείριση του χρόνου του. Στο πλαίσιο αυτό κρίθηκε σκόπιμο να κατασκευαστεί και να υλοποιηθεί ένα e-Workshop που να αναπτύσσει στους συμμετέχοντες τις σημαντικότερες και πιο καίριες αρχές του Coaching, την αρχή του Rapport, του Active Listening και του Summarizing & Reflecting. Παράλληλα, θεωρήθηκε σημαντικό να ερευνηθεί ο βαθμός της εμπλοκής (engagement) που επήλθε μέσα από τις δραστηριότητες που επιλέχθηκαν για την ολοκλήρωση του Academic Coaching Workshop: SocCoaching. Από τη στατιστική έρευνα κατέστη σαφές ότι οι δραστηριότητες μπόρεσαν να οδηγήσουν σε εκμάθηση των βασικών αρχών του AcademicCoaching ενώ παράλληλα επέφεραν σε μεγάλο βαθμό το engagement των συμμετεχόντων ως προς 3 από τους 4 παράγοντες που το συνιστούν. Πιο συγκεκριμένα, επέφερε το engagement ως προς: skills (rapport, summarizing & reflecting), emotions, performance, αλλά όχι ως προς το participation των συμμετεχόντων. Έγινε, τέλος, ερμηνεία αυτών των αποτελεσμάτων αλλά και αναφορά στους περιορισμούς της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική διερεύνηση.