Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "e-Commerce"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & ηλεκτρονικό κατάστημα παρουσίαση ηλεκτρονικού καταστήματος εταιρείας υποδημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι αρχικά η παρουσίαση και ανάλυση αυτής της σύγχρονης εφαρμογής της τεχνολογίας, που ονομάζεται Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Συγκεκριμένα, στο πρώτο και εισαγωγικό κεφάλαιο πραγματοποιείται ... -
Στρατηγική & τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ αύξησης μεριδίου online αγορών : ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση της στρατηγικής και των τεχνικών Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, μέσω των οποίων, ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό ...