Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσιριτάκης, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΦραγκούλης, Θεόδωρος
dc.date.accessioned2021-03-16T19:59:38Z
dc.date.available2021-03-16T19:59:38Z
dc.date.issued2021-02-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13312
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/735
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει πως η ποιότητα του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων (trademarks) μπορεί να επηρεάσει την αγοραία υπεραξία των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι διεθνείς κανονισμοί και η νομοθεσία που διέπει τα εμπορικά σήματα, και στην συνέχεια εξετάζεται η ποιότητα ενός εμπορικού σήματος που επηρεάζει την απόδοση μιας επιχείρησης. Υλοποιήθηκε έρευνα με δείγμα 2.354 αμερικάνικων επιχειρήσεων, οι οποίες είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, για τις χρονολογίες 2005-2019.Το μοντέλο της έρευνας μας έδειξε ότι υπάρχει θετική συσχέτιση των εμπορικών σημάτων με την απόδοση .Επίσης, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα εμπορικά σήματα επιδρούν θετικά στην κερδοφορία των επιχειρήσεων καθώς αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι αποδόσεις των επιχειρήσεων. Τέλος, τα εμπορικά σήματα μπορούν να προσδώσουν σημαντική υπεραξία στις επιχειρήσεις και οι αποφάσεις για την διαχείριση των εν λόγω χαρτοφυλακίων τους είναι ιδιαίτερα σημαντική.el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠοιότητα χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων και αγοραία υπεραξία της εταιρείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Χρηματοοικονομικής και Στατιστικής. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of this paper is to study how the quality of the trademark portfolio can affect the market value of companies. In particular, the international regulations and legislation governing trademarks are presented, and then the quality of a trademark that affects the performance of a company is examined. A survey was conducted with a sample of 2,354 US listed companies for the years 2005-2019. Our survey model showed that there is a positive correlation between brands and performance. It is also very interesting that brands have a positive effect on the profitability of companies as they gain a competitive advantage resulting in increased business returns. Finally, trademarks can add significant value to companies and decisions to manage their portfolios are particularly important.el
dc.contributor.masterΧρηματοοικονομική και Τραπεζική με κατεύθυνση στην Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητικήel
dc.subject.keywordΕμπορικά σήματαel
dc.subject.keywordΠοιότητα χαρτοφυλακίουel
dc.subject.keywordΑπόδοσηel
dc.subject.keywordΚαταχώρηση εμπορικών σημάτωνel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.date.defense2021-02-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»