dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Γκίκας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T12:25:57Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T12:25:57Z | |
dc.date.issued | 2020-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13228 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/651 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική αναφορά έχει ως στόχο την περιγραφή και τη δημιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος στην Αρχαία Αθήνα. Αυτή η σημαντική πόλη του αρχαίου κόσμου που γέννησε τη Δημοκρατία και κυριάρχησε στο εμπόριο, τον πολιτισμό και τις τέχνες, έγραψε παράλληλα ιστορία με τον Χρυσό Αιώνα του Περικλή, ενός σημαντικού πολιτικού, ρήτορα και στρατηγού. Η ανάπτυξη των τεχνών και πολλών οικοδομημάτων γνωστών σε παγκόσμιο επίπεδο, συνέβη τα χρόνια της εξουσίας του.
Για την πειστικότερη αναπαράσταση της μορφοποίησης, δίνεται η ιδιότητα του Αρχιτέκτονα σε έναν εκ των χαρακτήρων της προσομοίωσης. Έτσι, η πόλη σχηματίζεται μπροστά στα μάτια του θεατή. Ο αρχιτέκτονας διαθέτει μια ομάδα χαρακτήρων-ατόμων που τον βοηθούν στην υλοποίηση των κατασκευών, που μέσα από την εμπειρία και την πείρα που αποκτούν σταδιακά στη διάρκεια της προσομοίωσης, καταλήγουν να έχουν μια πολύ καλή φήμη στην πόλη. Η υλοποίηση και κατασκευή οικοδομημάτων όμως, γίνεται παράλληλα με την υπόλοιπη ζωή τους, που αποτελείται από τον ελεύθερο χρόνο τους και την ξεκούραση τους.
Παράλληλα ο χαρακτήρας-αρχιτέκτονας ασχολείται με τη γλυπτική και τον ελεύθερο χρόνο του κοσμεί με αγάλματα την Αθήνα. Τα αγάλματα αυτά κάνουν πιο πειστικό το σκηνικό της αρχαίας Αγοράς της Αθήνας. Επίσης, ανάλογα με τη δραστηριότητα των χαρακτήρων έχουν χρησιμοποιηθεί και σχετικοί ήχοι προκειμένου ο δέκτης της εμπειρίας να βιώσει με κάθε δυνατό τρόπο τη ζωή της τότε Αθήνας.
Ο τρόπος ζωής του αρχιτέκτονα και των υπολοίπων χαρακτήρων διαφέρουν αρκετά. Εκτός από το προγραμματιστικό κομμάτι της εργασίας, σκοπός είναι να αναδειχθεί και ο τρόπος που οι πολίτες της Αρχαίας Αθήνας ζούσαν εκείνα τα χρόνια.
Η διπλωματική γίνεται για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.title | Μορφοποίηση εικονικού περιβάλλοντος της αρχαίας Αθήνας με την κατασκευή κτιρίων και αγαλμάτων | el |
dc.title.alternative | Formation of ancient Athens' virtual environment with the construction of buildings and statues | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This Master’s thesis aims to describe and create a virtual environment in Ancient Athens. This important city of the ancient world, which gave birth to democracy and dominated trade, culture and the arts, also made history with the Golden Age of Pericles, an important politician, orator and general. The development of the arts and many world-famous buildings occurred during the years of his rule.
For the most convincing representation of the formatting, one of the characters of the simulation is given the status of Architect. Thus, the city is formed before the eyes of the spectator. The architect has a group of characters-individuals who help him in the implementation of the constructions, who through the experience that they gradually gain during the simulation, end up having a very good reputation in the city. The implementation and construction of buildings, however, takes place in parallel with the rest of their lives, which consists of their free time and their rest.
At the same time, the character-architect deals with sculpture and in his free time adorns Athens with statues. These statues make the setting of the ancient Agora of Athens more convincing. At the same time, depending on the activity of the characters, similar sounds have been used in order for the recipient to experience in every possible way the life of Athens back then.
The lifestyle of the architect and the other characters are quite different. Apart from the programming part of the work, the aim is to highlight the way the citizens of Ancient Athens lived in those years.
The diploma is for the Postgraduate Program of the University of Piraeus | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Προσομοίωση | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.subject.keyword | Μορφοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Αρχιτέκτονας | el |
dc.subject.keyword | State machine | el |
dc.subject.keyword | Εικονικό περιβάλλον αρχαίας Αθήνας | el |
dc.date.defense | 2020-09-25 | |