Luxury marketing : creating and branding luxuries
Master Thesis
Συγγραφέας
Μαντζούρου, Ολυμπία
Ημερομηνία
2007-05-11Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διατριβές ; Luxuries -- MarketingΠερίληψη
Στη παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια προσέγγισης του luxury marketing, ξεκινώντας από την οριοθέτηση των βασικών εννοιών οι οποίες αποτελούν αντικείμενο μελέτης της εργασίας, κάνοντας μία προσπάθεια κατηγοριοποίησης των καταναλωτών luxury αλλά και των τύπων luxury, κάνοντας αναφορά στον ρόλο των media στο χτίσιμο ενός luxury brand, στις ρίζες των luxury brands, στο πως είναι διαμορφωμένο το σύγχρονο τοπίο αυτής της αγοράς, ποιο είναι το marketing mix ενός luxury brand, ποιες είναι η αλήθειες απέναντι στις αντιλήψεις που υπάρχουν, και μέσα από ένα mystery shopping σε 5 σημεία-κλειδιά να φανούν όλα όσα έχουν ειπωθεί σε θεωρητικό επίπεδο πως επαληθεύονται στην πράξη.