Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαπαντωνίου, Δανάη
dc.date.accessioned2020-10-02T07:09:35Z
dc.date.available2020-10-02T07:09:35Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12940
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/363
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διευρυνθεί η σχέση της ικανοποίησης των εργαζομένων με τη δημιουργία ευχαριστημένων και αφοσιωμένων πελατών με σκοπό την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για μια επιχείρηση. Για την ολοκλήρωση της εργασίας κρίθηκε απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύθηκε πλήρως η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ και η σπουδαιότητα της στρατηγικής σε μια επιχείρηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύχθηκε τόσο η σημασία της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, όσο και γιατί το στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρωπίνων πόρων είναι απαραίτητο για μια επιχειρησιακή μονάδα. Στο τρίτο κεφάλαιο διερευνήθηκε η σχέση των ανθρωπίνων πόρων με την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Συγκεκριμένα, αναπτύχθηκε η σημασία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και το πώς το ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναπτύχθηκε η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ειδικότερα, παρουσιάστηκαν οι αρμοδιότητες του τμήματος διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, η στρατηγική διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και η στρατηγική βελτίωση της ποιότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας το οποίο αποτελείται από ένα κεφάλαιο, παρουσιάστηκε η μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής επιχείρησης Ιrini Spa, όπου πραγματοποιείται μια γενική παρουσίαση της κωμόπολης Λουτρών Αιδηψού και της ιστορίας της στην οποία τοποθετείται και δραστηριοποιείται η ξενοδοχειακή μονάδα που μελετήθηκε. Στη συνέχεια αναλύθηκε η οργάνωση των ανθρωπίνων πόρων της ξενοδοχειακής επιχείρησης Irini Spa, η υποκίνηση τους, οι παράγοντες οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψυχολογία των εργαζομένων, οι τρόποι που ακολουθεί το ξενοδοχείο Irini Spa για να αυξήσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων και η επίδραση του παραγωγικού προσωπικού στην ικανοποίηση των πελατών της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η εργασία κλείνει παρουσιάζοντας ποια επιχειρηματική στρατηγική ακολουθεί το ξενοδοχείο Irini Spa και κάνοντας κάποιες προτάσεις έτσι ώστε να μπορέσει η επιχείρηση να βελτιωθεί μελλοντικά.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.date.defense2020-09-25


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»