Μοντελοποίηση, σχεδιασμός και υλοποίηση ανοικτού διαδικτυακού εξατομικευμένου περιβάλλοντος μάθησης για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ)
Modelling, designing and implementing an Open Personalized Learning Environment (OPLE) for Vocational Education and Training (VET)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαδίκτυο ; Τεχνική εκπαίδευση ; Ηλεκτρολόγοι μηχανικοίΠερίληψη
Η παρούσα Mεταπτυχιακή Διατριβή (ΜΔ) εντάσσεται στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), οι οποίες στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό της διδακτικής μεθοδολογίας της meta-web 2.0 εποχής. Σε αυτή την εργασία παρουσιάζουμε την μοντελοποίηση, τον σχεδιασμό και ένα μέρος από την υλοποίηση, ενός ανοικτού διαδικτυακού εξατομικευμένου περιβάλλοντος μάθησης για το μάθημα της Ηλεκτροτεχνίας της Ειδικότητας των Ηλεκτρολόγων των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Στο περιβάλλον αυτό δίνουμε έμφαση στα μαθησιακά πρότυπα συμπεριφοράς των μαθητών, στην εξατομικευμένη προώθηση της γνώσης και στην επίλυση προβλημάτων τα οποία αφορούν την Ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη την απλότητα της μορφής και τη δυναμική του ανοιχτού εξατομικευμένου περιβάλλοντος. Η εργασία μας, λαμβάνοντας υπόψη και τα όσα ζήσαμε στην εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, εντάσσεται στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των εξατομικευμένων διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης από απόσταση, καθώς έχει πλέον εδραιωθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ότι, τα διαδικτυακά εξατομικευμένα περιβάλλοντα μάθησης δεν θεωρούνται μια περιστασιακή προσωρινή λύση αλλά, έχουν αποκτήσει το χαρακτήρα μόνιμης εφαρμογής στην εκπαιδευτική πράξη.