Αξιολόγηση χρηματοοικονομικής κατάστασης ελληνικών εταιρειών πετρελαίου
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ελληνικά Πετρέλαια ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Πετρελαιοειδή ; Χρηματοοικονομικοί δείκτεςΠερίληψη
Η χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας περιλαμβάνει πολλούς χρήστες πληροφοριών που θεωρούν πολύτιμη την αξιολόγηση της οικονομικής κατάστασης και της απόδοσής τους. Το πλεονέκτημα έρχεται, εντούτοις, εντός του οργανισμού, από τη διοίκησή του, μιας και τα οικονομικά δεδομένα είναι απαραίτητα για να οικοδομηθεί και να υποστηριχθεί η στρατηγική της εταιρείας, αλλά σε αυτή την περίπτωση δε συλλέγονται πληροφορίες από δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, αλλά από εσωτερικές εκθέσεις, πιο λεπτομερείς και μερικές φορές καθημερινές, εβδομαδιαίες ή μηνιαίες. Η διοίκηση επικοινωνεί μέσω των οικονομικών της καταστάσεων με τους εξωτερικούς παράγοντες και λαμβάνοντας υπόψη τις προσδοκίες που έχουν, επισημαίνει τη στρατηγική που ακολουθεί αναφορικά με τη χρηματοοικονομική της αναφορά και περιεχόμενο διατίθεται στο εξωτερικό περιβάλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο υπάρχουν επενδυτές που ενδιαφέρονται για τις επενδύσεις που έχουν στην εταιρεία και την ικανότητά της να προστατεύει και να αναπτύσσει την επένδυσή τους στο μέλλον. Οι επενδυτές ασκούν μεγάλη επιρροή στους μάνατζερς που είναι υπεύθυνοι για όλες τις σημαντικές αποφάσεις και οποιοδήποτε σφάλμα που επηρεάζει τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τιμωρείται με νόμιμα μέσα. Η διασφάλιση της ποιότητας των οικονομικών καταστάσεων που τίθενται στη διάθεση των εξωτερικών χρηστών είναι σημαντική.
Με τη χρήση των αριθμοδεικτών είναι δυνατή η χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων για κάποια έτη και να γίνει συγκριτική μελέτη τους προκειμένου να διαπιστωθεί το ποσοστό απόκλισης κάθε επιχείρησης αλλά και τι πρέπει να γίνει για να λάβει διορθωτικά μέτρα στο μέλλον. Με τη χρηματοοικονομική ανάλυση οι επιχειρήσεις μπορούν να αποφασίσουν τη σωστότερη και πιο προσοδοφόρα κατανομή των πόρων. Με τη χρήση των αριθμοδεικτών είναι δυνατή η χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων για κάποια έτη και να γίνει συγκριτική μελέτη τους προκειμένου να διαπιστωθεί το ποσοστό απόκλισης κάθε επιχείρησης αλλά και τι πρέπει να γίνει για να λάβει διορθωτικά μέτρα στο μέλλον. Με τη χρηματοοικονομική ανάλυση οι επιχειρήσεις μπορούν να αποφασίσουν τη σωστότερη και πιο προσοδοφόρα κατανομή των πόρων.