Ελκυστικότητα και προτιμήσεις καινοτόμων μεταλλικών νερών στην Ελλάδα
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Κλάδος εμφιαλωμένων νερών ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Καινοτομία ; Στατιστική ανάλυσηΠερίληψη
Στόχος της εργασίας αυτής είναι η θεωρητική κατασκευή ενός νέου καινοτόμου προϊόντος στην αγορά εμφιαλωμένων νερών μελετώντας την ελκυστικότητά των μεταλλικών νερών στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας δίνει μια πλήρη εικόνα της αγοράς εμφιαλωμένων νερών στις μέρες μας, σε ελληνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, επειδή γίνεται λόγος για ένα καινοτόμο προϊόν, ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να βρει πληροφορίες για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, αλλά και για το μάρκετινγκ ως στοιχείο και έκφραση καινοτομίας. Στο ερευνητικό μέρος, διεξήχθη ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 153 άτομα και αφορά τις προτιμήσεις και την καινοτομία των Ελλήνων καταναλωτών. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη στατιστική ανάλυση μαρτυρούν ότι για τους Έλληνες έχει ιδιαίτερη σημασία η λειτουργικότητα και η εξοικονόμηση χώρου και χρόνου, ενώ ένα νέο προϊόν θα έπρεπε να λάβει υπόψη τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα σημαντικά χαρακτηριστικά του.