Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΛιόση, Ελένη
dc.date.accessioned2019-12-11T10:45:30Z
dc.date.available2019-12-11T10:45:30Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12540
dc.description.abstractH υπεραξία που προσδίδεται σε μία υπηρεσία λόγω των εργαζομένων της περιγράφεται με τον όρο internal branding equity (Baumgarth & Schmidt, 2010). Στην παρακάτω εργασία διατυπώνεται και αναλύεται μία παραλλαγή των μοντέλων των Baumgarth & Schmidt / Ballester & Aleman, που έχει σαν στόχο την πρόβλεψη του internal brand equity.Μέρος της εργασίας περιέχει ερωτηματολόγιο που αφορά καταναλωτές στην Ελλάδα και κατά πόσο το brand loyalty σχετίζεται με το Brand Equity. Επιπλέον το υπόλοιπη εργασία περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο που αφορά τους καταναλωτές στην Ελλάδα και συμπληρώθηκε από περίπου 80 εργαζόμενους σε εταιρείες FMCG. Συνολικά επαληθεύτηκαν στατιστικά σχεδόν όλες οι υποθέσεις του μοντέλου και προέκυψε ότι για τους εργαζομένους ισχύουν τα παρακάτω: 1. Οι εταιρίες όπου εργάζονται θέτουν στο κέντρο τους της μάρκες τους και αναπτύσσονται γύρω από αυτές. Αυτή η τακτική δημιουργεί στους εργαζόμενους ψυχολογικό δεσμό με τις μάρκες της εταιρείας του, τους δίνει περισσότερη γνώση για τις μάρκες και κάνει σαφή την αξία της μάρκας για το γενικότερο καλό της επιχείρησης. 2. Οι εργαζόμενοι ξέροντας ότι η επωνυμία των προϊόντων των επιχειρήσεων που εργάζονται αποτελεί κλειδί για την ευημερία της επιχείρησης, έχουν την τάση να εντείνουν τη γνώση τους για τα προϊόντα που παράγουν κ εμπορεύονται. 3. Η υπεραξία που δημιουργείται στον εργαζόμενο χάρι στην επωνυμία των προϊόντων που παράγει η επιχείρηση όπου εργάζεται εξαρτάται από το ψυχολογικό δεσμό που εκείνος έχει αναπτύξει με τις μάρκες της εταιρείας του, τη γνώση για αυτές και την αντίληψη που εκείνος έχει για το ρόλο της μάρκας γενικότερα για την επιχείρηση.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜελετώντας την έννοια “Internal brand equity” και τη αξία του branding σε εργαζόμενους στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordFMCGel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordInternal marketingel
dc.subject.keywordBrand loyaltyel
dc.subject.keywordΕπώνυμο προϊόνel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.date.defense2019-12-09


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»