Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚοντού, Παρασκευή
dc.date.accessioned2019-12-05T07:16:21Z
dc.date.available2019-12-05T07:16:21Z
dc.date.issued2019-11-29
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12492
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου Έλληνα ταξιδιώτη κρουαζιέρας, πχ τα δημογραφικά στοιχεία, τα κίνητρα επιλογής της κρουαζιέρας κ.α. Η κρουαζιέρα, παγκοσμίως, ειδικότερα τα τελευταία χρόνια αλλάζει και εξελίσσεται, καθώς οι νέες τάσεις και το προφίλ των ταξιδιωτών προσαρμόζονται στη νέα ψηφιακή εποχή. Η εισβολή του internet και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), έκανε την κρουαζιέρα ένα τουριστικό προϊόν ελκυστικότερο προς τις νεότερες ηλικίες, γεγονός που «ανάγκασε» τις εταιρίες κρουαζιέρας να προσαρμόσουν τα προσφερόμενα πακέτα και, ιδίως, την τιμολογιακή τους πολιτική. Ωστόσο, παραμένει βασικός οικονομικός πυλώνας, δεδομένου ότι συμβάλλει με καθοριστικό τρόπο στις εθνικές οικονομίες. Αυτό ισχύει και για τη χώρα μας, η οποία έχει σημαντική παρουσία στον κλάδο της κρουαζιέρας, λόγω της γεωγραφικής της θέσης, της πλούσιας ιστορίας της και της φυσικής της διαμόρφωσης. Πέρα από την υφιστάμενη κατάσταση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, τις τεχνικές δυσκολίες και το δύσκαμπτο νομικό και γραφειοκρατικό περιβάλλον, θα αναλυθούν, ακόμη, και οι προοπτικές που διαφαίνονται για αυτόν κλάδο για το μέλλον. Εξάλλου, η κρουαζιέρα ως τουριστικό προϊόν είναι ξεχωριστή και ιδιόμορφη, καθώς συνδυάζει την αναψυχή με τη συνεχή μετακίνηση από λιμάνι σε λιμάνι. Έτσι, τόσο από πλευράς των ταξιδιωτών, όσο και από πλευράς των εταιριών, φαίνεται να μη δίνεται έμφαση στους προορισμούς μεμονωμένα, αλλά ως ένα σύνολο που συνθέτει ένα δρομολόγιο, η ελκυστικότητα του οποίου αποτελεί το βασικό κίνητρο για τους μεν, ώστε να επιλέξουν μία κρουαζιέρα, και σκοπό για τις δε, κατά τη σχεδίαση και προώθηση μιας κρουαζιέρας.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟρισμός του προορισμού στην κρουαζιέραel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΚρουαζιέραel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμός επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.date.defense2019-11-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»