Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠερουκανέα, Εριγώνη
dc.date.accessioned2019-12-04T11:15:50Z
dc.date.available2019-12-04T11:15:50Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12474
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής εργασίας αποτελεί η καταναλωτική συμπεριφορά υπό το πρίσμα της εθνικής ταυτότητας του ατόμου ως βασικός παράγοντας διαμόρφωσής της. Η εργασία επιδιώκει να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η εθνική ταυτότητα του καταναλωτή σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και άλλους κοινωνικούς και ψυχολογικούς παράγοντες επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και πιο συγκεκριμένα την αγορά των έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphones). Στα πλαίσια αυτά, στόχοι στην παρούσα διπλωματική εργασία αποτελούν: η πλήρης κατανόηση βασικών εννοιών που αφορούν στην καταναλωτική συμπεριφορά και τα στάδια που εμπεριέχει, η μελέτη και η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή βάσει της διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, η κατανόηση της έννοιας της εθνικής ταυτότητας και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού αλλά και των βασικών χαρακτηριστικών τους και τέλος, η μελέτη του προφίλ του Έλληνα καταναλωτή και η καταναλωτική του συμπεριφορά υπό το πρίσμα της εθνικής του ταυτότητας και των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης σε αυτή.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordSmartphonesel
dc.subject.keywordΈξυπνα κινητά τηλέφωναel
dc.subject.keywordΕθνική ταυτότηταel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΕμπειρική διερεύνησηel
dc.date.defense2019-11-29


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»