Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ιστορίας, με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας: σπουδαίες προσωπικότητες του 1821

dc.contributor.advisorΑναγνωστόπουλος, Χρήστος - Νικόλαος
dc.contributor.authorΜαρτή, Δέσποινα
dc.date.accessioned2019-07-17T11:09:32Z
dc.date.available2019-07-17T11:09:32Z
dc.date.issued2019-07-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12084
dc.description.abstractΣτόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει ιστορικά γεγονότα με τεχνολογικά μέσα. Ο 21ος αιώνας τον οποίο διανύουμε, χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη που έχει δεχθεί ο τομέας της πληροφορικής και της τεχνολογίας. Όλα γύρω μας τείνουν να γίνουν ψηφιακά και είναι αναγκαίο να προσαρμοστούμε σ’ αυτές τις αλλαγές. Ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσα από την εκπαίδευση. Τα παιδιά φαίνεται να ενθουσιάζονται ιδιαίτερα με τον ψηφιακό κόσμο και με τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει. Πέρα από τα ήδη εκπαιδευτικά συγγράμματα που υπάρχουν στο σχολείο, μπορούμε να συμβάλουμε στη δημιουργία πρόσθετων εκπαιδευτικών εγχειριδίων, που κύριο στόχο έχουν τη διάδραση και τη μάθηση των παιδιών. Συγκεκριμένα, μέσα από την παρακάτω διπλωματική διατριβή δημιουργείται ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο ιστορίας με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για το χρονικό πλαίσιο της ιστορίας που αφορά την ελληνική επανάσταση του 1821. Παράλληλα, εφαρμόζονται τεχνικές φωτογραμμετρίας για τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων που θα αποτελούν πραγματικά τεκμήρια από εκείνη την εποχή. Για την επίτευξη αυτής της εφαρμογής έγινε συνεργασία με αξιόλογους πολιτιστικούς φορείς, όπως είναι το Ίδρυμα Ωνάση, το Μουσείο Μπενάκη και το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Μάνου και Αναστασίας Φαλτάϊτς. Βασικός στόχος είναι η δημιουργία ενός πρόσθετου εκπαιδευτικού εγχειριδίου που θα αλληλεπιδρά με τους μαθητές, θα συναρπάζει και θα συμβάλει στη συμπληρωματική τους εκπαίδευση. Για την υλοποίηση τόσο του βιβλίου, όσο και της εφαρμογής που θα λειτουργούν συμπληρωματικά, χρησιμοποιήθηκαν γνώσεις που απέκτησα μέσα από τις προπτυχιακές μου σπουδές ως μουσειολόγος, αλλά και τις μεταπτυχιακές μου μέσα από τον ψηφιακό πολιτισμό.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕκπαιδευτικό εγχειρίδιο ιστορίας, με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας: σπουδαίες προσωπικότητες του 1821el
dc.title.alternativeEducational manual of history, with augmented reality technology: great personalities of 1821el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe aim of the master thesis is to approach historical events with technological means. The 21st century we are experiencing is characterized by the rapid growth in the IT and Technology sector. Everything around us tends to be digital and we need to adapt to these changes. The best way to achieve this is through education. Children seem to be particularly enthusiastic about the digital world and the potential it can offer. In addition to the existing educational texts available at school, we can contribute to the creation of additional educational manuals, the main aim of which is the interaction and learning of children. In particular, through the following master thesis, an educational history textbook with an augmented reality technology is created for the time frame of the history of the Greek Revolution of 1821. Alongside, photogrammetry techniques are in place to create three-dimensional models that will be truly preserved from that time. To achieve this, there has been collaboration with remarkable cultural institutions, such as the Onassis Foundation, the Benaki Museum and the Historical and Folklore Museum of Manos and Anastasia Faltaits. The main objective is to create an additional educational manual that will interact with students, engage and contribute to their complementary education. For the implementation of both the book and the application that will work supplementarily, knowledge acquired through my undergraduate studies as a museologist, as well as my postgraduate skills through digital culture.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕλληνική Επανάστασηel
dc.subject.keywordΙστορίαel
dc.subject.keyword1821el
dc.subject.keywordΔιάδρασηel
dc.subject.keywordΠολιτισμόςel
dc.subject.keywordARel
dc.subject.keywordAndroidel
dc.subject.keywordΨηφιακός Πολιτισμόςel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΤρισδιάστατα μοντέλαel
dc.subject.keywordΕφαρμογές έξυπνων συσκευώνel
dc.subject.keyword3d μοντέλοel
dc.date.defense2019-07-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»