Έρευνα της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ στο μέλλον
Investigating the future of marketing automation
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ ; Marketing automationΠερίληψη
Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που μια επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στη χρήση και στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ (marketing automation) η οποία χαρακτηρίζεται από μεγάλο ανταγωνισμό και πολλές αλλαγές, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία του πελάτη (customer experience) καθώς και το ταξίδι του.
Αρχικά στην εργασία αναλύονται γενικές έννοιες και εργαλεία της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που έχει η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Στη συνέχεια προσδιορίζεται η επίδραση του GDPR πάνω στην αυτοματοποίηση αυτή. Επιπρόσθετα, γίνεται θέμα για τη σχέση της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ με το χώρο των τηλεπικοινωνιών ενώ αναλύεται και η χρήση της διεθνώς. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του μέλλοντος για την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ.
Η παρούσα εργασία δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει πως μια σύγχρονη επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί και να αυξήσει τους προϋπολογισμούς της, στοχεύοντας στην καλύτερη εμπειρία του πελάτη. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με τη εξέλιξή της μέσω των αυτοματοποιημένων διαδικασιών του μάρκετινγκ, που θα την ωθήσουν σε αυξημένες, γρήγορες και πιο εύκολες πωλήσεις.