Browsing by Advisor "Αγαπητού, Χρύσα"
Now showing items 1-2 of 2
-
Έρευνα της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που μια επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στη χρήση και στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ (marketing automation) η οποία χαρακτηρίζεται ... -
Η εφαρμογή του CRM συστήματος στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών: η περίπτωση της Cosmote
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στη νέα πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθούν οι περισσότερες επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα της έννοιας της Διαχείρισης των Πελατειακών Σχέσεων (CRM).Στο πρώτο ...