Aξιολόγηση προσαρμοστικών συστημάτων διδασκαλίας: ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
Evaluation of adaptive tutoring systems: a literature review
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πλαίσια αξιολόγησης ; Προσαρμοστικά συστήματα διδασκαλίαςΠερίληψη
Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζονται πλαίσια αξιολόγησης λογισμικών για συγκεκριμένες κατηγόριες: διεπαφές χρήστη, εκπαιδευτικά συστήματα, προσαρμοστικά συστήματα και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Η αυξανόμενη χρήση των υπολογιστών σε όλους τους τομείς της ζωής μας, έχει κρίνει επιτακτική την ανάγκη αξιολόγησης των λογισμικών που χρησιμοποιούμε καθημερινώς, είτε για προσωπικές, εκπαιδευτικές ή επαγγελματικές ανάγκες μας. Η αποτελεσματικότητα, χρηστικότητα και αποδοτικότητα αυτών των λογισμικών είναι ιδιαίτερα σημαντικά χαρακτηριστικά καθώς συνήθως συνεπάγονται και οικονομικά κέρδη ή σε περίπτωση απουσίας τους οικονομική ζημιά, πράγμα που δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στη σημαντικότητα της αξιολόγησης των λογισμικών. Τέλος, συγκρίνονται όλα τα πλαίσια μαζί, ή ανά κατηγορία, προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπεράσματα ως προς το ποιο υπερέχει στην κατηγορία του ή ως προς κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ή υπο-χαρακτηριστικό του προτύπου που χρησιμοποιήθηκε (ISO/IEC 25010).