Εφαρμογή αλγορίθμων εξατομίκευσης και ομαδοποίησης για το διαδικτυακό παιχνίδι League of Legends
Application of personalization and clustering algorithms for the online game League of Legends
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
K-Means ; K-Means++ ; League Of Legends ; REST ; Εξατομίκευση ; Web application ; Android applicationΠερίληψη
Το League of Legends είναι ένα ευρέως διαδεδομένο online multiplayer game το οποίο διατηρεί την παρουσία του στο προσκήνιο των online παιχνιδιών εδώ και περίπου δέκα χρόνια. Με πάνω από 32 εκατομμύρια χρήστες, το League of Legends εμπεριέχει μία κοινότητα η οποία αποτελείται τόσο από απλούς χρήστες, όσο και από επαγγελματίες παίκτες οι οποίοι ανταγωνίζονται σε παγκόσμιες διοργανώσεις με σκοπό μεγάλα χρηματικά έπαθλα.
Μέσα σε αυτήν την κοινότητα υπάρχουν, ακόμα και μετά από 10 χρόνια, νέοι χρήστες οι οποίοι προσπαθούν να κατανοήσουν τους περίπλοκους μηχανισμούς του παιχνιδιού, να εισαχθούν σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι το οποίο εμπεριέχει περισσότερους από 100 χαρακτήρες προς επιλογή και να συνυπάρξουν σε μια κοινότητα που δυστυχώς δεν συγχωρεί λάθη ακόμα και στους ερασιτέχνες.
Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε η δημιουργία μιας διαδικτυακής εφαρμογής, με σκοπό της βοήθεια των αρχάριων παικτών, το οποίο θα τους καθοδηγήσει μέσα από την πληθώρα διαθέσιμων χαρακτήρων του παιχνιδιού, καθώς και στην οργάνωση και την επικοινωνία με άλλους χρήστες, με σκοπό να τους βοηθήσει να αναπτύξουν το δικό τους κοινωνικό δίκτυο χρηστών μέσα από το οποίο θα μπορούν να αναπτύσσουν σχέσεις συνεργασίας και να συγκροτήσουν οργανωμένες και ολοκληρωμένες ομάδες.