dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Χαλάς, Γιώργος | |
dc.date.accessioned | 2018-12-20T09:47:35Z | |
dc.date.available | 2018-12-20T09:47:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11824 | |
dc.description.abstract | Η μέτρηση των διακυμάνσεων της εγρήγορσης ενός χρήστη κατά την διάρκεια της διαδραστικής αφήγησης μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των σχεδιαστών καθώς αποτελεί μια έμμεση μέτρηση τόσο των γνωστικών διεργασιών όσο και της συναισθηματικής του κατάστασης. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στους σχεδιαστές να προσαρμόσουν το περιεχόμενο της αφήγησης για να παρέχουν την βέλτιστη δυνατή εμπειρία. Η μέτρηση της εγρήγορσης μέσω μιας συσκευής καταγραφής βλέμματος αποτελεί μια ενδιαφέρουσα προοπτική καθώς παρεμβαίνει ελάχιστα στην διαδικασία της αφήγησης και από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ικανή να παράγει αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Καταγραφή βλέμματος ως μέσο παθητικής αλληλεπίδρασης στην διαδραστική αφήγηση | el |
dc.title.alternative | Eye tracking as an input for passive interaction in interactive narration | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The measurement of physiological arousal can be a useful tool for interactive narrative designers, as it is an index for both cognitive workload and emotional state. The implementation of such measurement in an interactive narration system can aid the designers in providing rich experiences by giving them the ability to adjust the content of the narration based on users’ states. The use of an eye tracking device in order to measure physiological arousal is an interesting prospect because it has minimum level of interference during the narration and the results of this study show the capability of the method for real time estimations. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστική αφήγηση | el |
dc.subject.keyword | Eye tracking | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής | el |
dc.date.defense | 2018 | |