Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικασίες πώλησης στον ασφαλιστικό κλάδο
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ασφάλειες ; Social mediaΠερίληψη
Στον ασφαλιστικό κλάδο η είσοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) αποτέλεσε σημείο σταθμό.
Η πορεία όμως αυτής της τάσης απέδειξε πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επέτρεψε στους πράκτορες να φτάσουν στους πελάτες τους και να προσεγγίσουν το κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή.
Η πρώτη φάση της κοινωνικής δικτύωσης σχετιζόταν κατά κύριο λόγο με το να μάθουν οι πράκτορες το διαδίκτυο, δίνοντάς τους έναν ταχύτερο, ευκολότερο και καλύτερο τρόπο να προσεγγίσουν πελάτες. Η επόμενη φάση θα περιέχει πραγματική επικοινωνία, επηρεάζοντας δραματικά τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι με τους πελάτες τους.