Οι σύγχρονες εφαρμογές πληροφορικής στον τομέα των αυτοκινήτων. Μελέτη περίπτωσης ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών
The modern IT applications towards to automobile industry. Digital customer service case study
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πληροφορική ; Αυτοκινητοβιομηχανία ; Automobiles ; Applications ; Πωλήσεις αυτοκινήτων ; Χρηματοδοτική μίσθωση ; Χρηματοδοτικά προγράμματα ; Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων ; Σύγχρονο περιβάλλονΠερίληψη
Η παρούσα διατριβή εκπονήθηκε στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ExecutiveMBA). Το θέμα της είναι οι Εφαρμογές Πληροφορικής στον τομέα των αυτοκινήτων και η μελέτη περίπτωσης της ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών. Έχοντας την ευκαιρία να εργάζομαι στο μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο διανομέα και επισκευαστή Mercedes-Benz&smartκι έχοντας από μικρό παιδί αναμνήσεις στον τομέα του αυτοκινήτου, θεωρώ πως το θέμα αυτό αφενός είμαι σε θέση να το βιώνω καθημερινά αφετέρου αποτελεί μέρος της επόμενης μέρας στην αυτοκινητοβιομηχανία.Η εμπλοκή της τεχνολογίας και των συστημάτων της πληροφορικής έχει συμβάλει αναντίλεκτα στον κλάδο των αυτοκινήτων, αφού ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης ενός οχήματος (απλή διέλευση στις εκθέσεις) έχει σχεδόν εκλείψει και η τελική απόφαση ενός μελλοντικού πελάτη για την αγορά ενός αυτοκινήτου επηρεάζεται πλέον από πολλές παραμέτρους. Απαιτείται σε πολλές περιπτώσεις μεγάλο χρονικό διάστημα από την πρώτη επαφή του πελάτη με εκπρόσωπο του dealerέως την τελική του απόφαση, αφού για ν’ αγοράσει κάποιος το οτιδήποτε σήμερα πρέπει να κάνει μεγάλη μελέτη, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, εφόσον και οι επιλογές που έχει είναι αναρίθμητες.Έτσι, στην εργασία αυτή θα ορίσουμε στο πρώτο μέρος γενικά πράγματα για την αυτοκινητοβιομηχανία, την ιστορική εξέλιξη και την μετάβαση στη νέα εποχή, όπου η τεχνολογία πρωτοστατεί, την εφαρμογή μεθόδων προώθησης μέσω της τεχνολογίας, τους τρόπους πώλησης ενός οχήματος. Ακόμα, θα εξετάσουμε κάποια προγράμματα-εφαρμογές της πληροφορικής που χρησιμοποιούμε ως dealerαλλά και ως brandγενικότερα.Ως απόρροια των τεχνολογικών εξελίξεων και στην προσπάθειά μας ν’ ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών αλλά και να εγκλιματιζόμαστε με όλες τις σύγχρονες αλλαγές, θα αναφέρουμε στο δεύτερο μέρος μία εφαρμογή που δημιούργησα μαζί με μια ομάδα συνεργατών μου, η οποία χρηματοδοτήθηκε από εταιρία του εξωτερικού και πωλήθηκε σε 8 οργανισμούς, ως καινοτόμος εφαρμογή.