Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
CRM ; Social CRM ; GDPR ; Ξενοδοχεία ; Marketing ; Πληροφοριακά συστήματα ; Social mediaΠερίληψη
Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές μονάδες σε σχέση με την εκπαίδευση του προσωπικού στα συστήματα CRM, τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών και την αξιοποίηση των social media.