Η εποχικότητα της ζήτησης στον ελληνικό τουρισμό - Η οπτική των τουριστών

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εποχικότητα ζήτησης ; ΤουρισμόςΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία ζητούμενο είναι η διερεύνηση του προβλήματος της εποχικότητας της ζήτησης στον ελληνικό τουρισμό και η σημασία του για την ευρύτερη λειτουργία του κλάδου και κατεπέκταση του αποτυπώματος που αφήνει στην καθημερινότητα.
Για το λόγο αυτό η εργασία διακρύνεται στα παρακάτω 5 κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το πρόβλημα της εποχικότητας στον Ελληνικό τουρισμό και επισυμαίνεται η σημασία του.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η βιβλιογραφική τεκμηρίωση της ανάγκης της μελέτης του προβλήματος της εποχικότητα της ζήτησης στον Ελληνικό τουρισμό.
Επίσης, πραγματοποιέιται ανάπτυξη σε βάθoς, προκειμένου να γίνουν κατανοητές οι μορφές και οι τύποι της εποχικότητας να αναδυχθούν και να τεκμηριωθούν οι αιτίες καθώς και οι επιπτώσεις του φαινομένου αυτού ,προκειμένου να γίνει κατανοητός ο μηχανισμός εκδήλωσής του και να πραγματοποιηθεί προσπάθεια μέτρησης του φαινομένου της εποχικότητας.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας,με σκοπό να αναδείξει την οπτική του καταναλωτή των τουριστικών υπηρεσιών,σε επίπεδο ενχώριου τουρισμού, όσον αφορά στο προβλημα τη εποχικότητας και να υποδείξει κατά το δυνατό κατευθύνσεις περιορσμού-αντιμετώπισης του συγκεκριμένου προβλήματος.
Αναφέρεται η χρονική περίοδος,το δείγματικό πλαίσιο και η συλλογή στοιχείων καθώς και οι περιορσμοί της έρευνας.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας με την ανάλυση των απαντήσεων των ερηματολογίων.Τα αποτελέσματα συνοδεύονται απο αντίστοιχα γραφήματα για την καλύτερη απεικόνισή τους.
Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται τα συμπεράσματα της έρευνας,γίνεται πρσπάθει ερμηνείας των αποτελεσμάτων και διατυπώνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.