dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Ράπτης, Μάριος | |
dc.date.accessioned | 2018-11-20T12:06:16Z | |
dc.date.available | 2018-11-20T12:06:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11591 | |
dc.description.abstract | Στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εξετάζουν τρόπους να δώσουν στους μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες προς τη κατεύθυνση της «δια βίου» μάθησης. Οι εκπαιδευόμενοι χρήστες προσεγγίζουν την ηλεκτρονική μάθηση από διαφορετικό πρίσμα, λόγω των διαφορών του επιπέδου γνώσης, του στόχου, της εμπειρίας και των διαφορετικών ενδιαφέροντων.Ωστόσο, τα παραδοσιακά συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης τείνουν να παραμελούν την οπτική αυτή.Η προσαρμογή συχνά προτείνεται ως ένας τρόπος υπέρβασης που παραπάνω περιορισμού.
Τα Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Υπερμεσικά Συστήματα (ΠΕΣΥ) είναι μια προσέγγιση στη χρήση της τεχνολογίας για μάθηση, εστιάζοντας σε αυτό-κατευθυνόμενες και αυτορυθμιζόμενες χρήσεις εργαλείων και πόρων από τον εκπαιδευόμενο. Τα συστήματα αυτά είναι βασισμένα στην "περιγραφή των ιδιοτήτων του εκπαιδευόμενου" που ονομάζεται πρότυπο μαθητευόμενου. Η διαδικασία που συλλέγει πληροφορίες για τη δημιουργία μοντέλου μαθητή και πραγματοποιεί την ενημέρωσή του ονομάστηκε: μοντελοποίηση μαθητευόμενου.
Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες στην ανάπτυξη σύνθετων τεχνολογιών για τη συλλογή χαρακτηριστικών χρηστών και τη διαχείριση τόσο μεγάλου όγκου πληροφορίας, σκοπός μας είναι η ανάπτυξη απλών εργαλείων με τη μορφή ενός αρθρώματος που ενισχύει τη διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να επιτύχουμε την εξατομίκευση των ηλεκτρονικών συστημάτων εκπαίδευσης. Επιπλέον, ο κύριος στόχος αυτής της εργασίας είναι ο συνδυασμός συνεργατικών και ομαδοσυνεργατικών στρατηγικών μάθησης με τις νέες τεχνολογίες.
Το διαδίκτυο και οι νέες τεχνολογίες διευκόλυνουν την εφαρμογή αυτών των στρατηγικών σε εξειδικευμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, με αποτέλεσμα την εμφάνιση νέων μορφών εκπαίδευσης και κατάρτισης, ιδιαίτερα της διαδικτυακής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που διευκολύνουν και ενθαρρύνουν διαφορετικές μορφές συνεργασίας και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευομένων.
Για το σκοπό αυτό, αναπτύξαμε ένα εργαλείο σχολιασμού για την πλατφόρμα εκπαιδευτικής κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων eFront, σχεδιασμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες καθορισμού διαδρομών μάθησης που μπορούν να προσαρμοστούν για κάθε μαθητή, καθώς και για την κάλυψη των αναγκών συνεργασίας και ομαδοσυνεργατικότητας μεταξύ των χρηστών του συστήματος. | el |
dc.format.extent | 133 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.title | Η υλοποίηση του διαδραστικού σχολιαστικού εργαλείου Annotator ως πρόταση ενίσχυσης της εξατομίκευμένης, ανοιχτής συνεργατικής μάθησης σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες | el |
dc.title.alternative | The implementation of annotator interactive commenting tool as a proposal to enhance individualized, collaborative learning in Internet education communities | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In today’s global competitive environment, educational institutions are now looking at ways to give students the necessary tools and skills for “lifelong” learning. Human learners approach online learning with a varying array of abilities, due to differences knowledge, goal, experience, interest, background. However, traditional e-learning systems tend to neglect the diversity of learners. Adaptation is often proposed as a way of overcoming these limitations. AEHS (Adaptive Education Hypermedia System) is an approach to using technology for learning, focusing on self-directed and self-regulated uses of tools and resources by the learner.
Adaptive systems are based on the “description of learner’s properties” called learner model. The process which gathers information to build up the learner model and update it was named: learner modeling. Taking into account the difficulties in developing complex technologies for collecting user characteristics and managing such a large amount of information, our purpose is the development of simple tools in the form of a plugin that enhance interactivity among users. In this way, we can achieve the individualization of online education systems. Furthermore, the main goal of this paper is the combination of collaborative and cooperative learning strategies with new technologies. Internet and new technologies have facilitated the implementation of these strategies by specialized e-learning platforms, leading to the emergence of new forms of education and training, particularly on-line and distance learning that facilitate and encourage different forms of collaboration and cooperation between learners.
For this purpose, we developed an annotation tool for the Learning and Talent Development platform eFront tailored to meet the needs of setting learning paths that can be customized for each individual learner as well as to meet the needs of collaboration and cooperation among the users of the system. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακές κοινότητες μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Εξατομίκευση | el |
dc.subject.keyword | Προσαρμοσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Συνεργατική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστικότητα | el |
dc.subject.keyword | Σχολιαστικά εργαλεία | el |
dc.date.defense | 2018-11-06 | |