Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
Design and Implementation of interactive game mechanisms using Unity Engine 3D
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Programming ; C# ; FPSΠερίληψη
Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους κανόνες – συστήματα που χρειάζονται για να φαίνεται ολοκληρώμενο το παιχνίδι μας. Στο κεφάλαιο 3, κάνουμε σχεδιασμό και ανάλυση με διαγράμματα Ροής .Στο κεφάλαιο 4, θα εξερευνήσουμε τους τροπους με τους οποίους μπορούμε να προγραμματίσουμε την αλληλεπίδραση του χρήστη με το παιχνίδι, πιο συγκεκριμένα αναφερόμαστε στα συστήματα χειρισμού της Uniy και τι κώδικας C# χρειάζεται να γραφεί για να υλοποιηθούν τα εν λόγω συστήματα. Στο κεφάλαιο 5, αφοσιωνόμαστε στην περιγραφή του σχεδιασμου του παιχνιδιού χρησμοποιώντας εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Τέλος, στο κεφάλαιο 6, περιγράφουμε τις μελλοντικές προεκτάσεις του παιχνιδιού και παραθέτουμε τα συμπεράσματα μας.