dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Κουζάρη, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2018-07-31T09:30:20Z | |
dc.date.available | 2018-07-31T09:30:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11353 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, είτε αυτές ενσωματώνονται στο επίσημο εκπαιδευτικό πλαίσιο, είτε έχουν ως σκοπό να ψυχαγωγήσουν ή να καθοδηγήσουν άτομα ώστε να αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες. Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας που ερευνήθηκαν, αναπτύχθηκαν με state-of-the-art εργαλεία, σχετικά με το έτος υλοποίησης τους. Το δημοφιλέστερο εργαλείο ανάπτυξης εικονικών εφαρμογών και εικονικών περιβαλλόντων είναι οι μηχανές παιχνιδιών. Σκοπός της μελέτης είναι να δημιουργηθεί μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, με τη χρήση μιας μηχανής παιχνιδιών, η οποία θα παρουσιάζει εκθέματα σε ένα εικονικό περιβάλλον, σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, στη μορφή εικονικής γκαλερί. Στόχος είναι να αποδειχθεί ότι οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας μπορούν να είναι ένα μέσο μετάδοσης γνώσης, ψυχαγωγίας αλλά και ανάδειξης του προσωπικού έργου καλλιτεχνών. Στο κείμενο που ακολουθεί γίνεται επισκόπηση του συναφούς επιστημονικού έργου, όπου αναλύονται οι σημαντικότερες εφαρμογές οι οποίες σχετίζονται με τις επιδιώξεις της διατριβής, έπειτα γίνεται καταγραφή των απαιτήσεων της εκπαιδευτικής εφαρμογής. Στη συνέχεια αναφέρεται ο σχεδιασμός και αναλύεται η υλοποίηση της εφαρμογής που αναπτύχθηκε. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα από την διαδικασία υλοποίησης της εφαρμογής, καθώς και μελλοντικές βελτιώσεις σχετικά με την εφαρμογή. | el |
dc.format.extent | 71 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας | el |
dc.title.alternative | Educational virtual reality applications | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this study, educational virtual reality applications have been investigated. Educational applications are defined as the applications which are designed with a sole purpose to convey knowledge about any subject, whether these are integrated into the formal educational framework or are intended to entertain or help individuals to acquire specific skills. The virtual reality educational applications explored were developed with state-of-the-art tools, according to their implementation year. The most popular tool for deploying virtual applications and virtual environments is a game engine. The purpose of the study is to create a virtual reality application, which will display exhibits in a virtual environment in the form of a virtual gallery, using a game engine. The goal is to demonstrate that virtual reality applications can be a medium for transmitting knowledge, for entertainment and as well as for promoting the personal work of artists. The following study presents an overview of the related scientific work, which analyzes the most important applications related to the dissertation’s aims. Based on the state-of-the-art applications examined, the requirements of the educational application are recorded. Next, the plan is outlined and the implementation of the application is analyzed. Finally, the findings of the implementation process of the application are discussed, as well as future improvements on the application. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικές εφαρμογές | el |
dc.subject.keyword | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject.keyword | Educational applications | el |
dc.subject.keyword | Virtual reality | el |
dc.subject.keyword | VR | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.date.defense | 2018-05-10 | |