Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
Educational virtual reality applications
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαιδευτικές εφαρμογές ; Εικονική πραγματικότητα ; Educational applications ; Virtual reality ; VR ; Unity ; Game engineΠερίληψη
Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, είτε αυτές ενσωματώνονται στο επίσημο εκπαιδευτικό πλαίσιο, είτε έχουν ως σκοπό να ψυχαγωγήσουν ή να καθοδηγήσουν άτομα ώστε να αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες. Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας που ερευνήθηκαν, αναπτύχθηκαν με state-of-the-art εργαλεία, σχετικά με το έτος υλοποίησης τους. Το δημοφιλέστερο εργαλείο ανάπτυξης εικονικών εφαρμογών και εικονικών περιβαλλόντων είναι οι μηχανές παιχνιδιών. Σκοπός της μελέτης είναι να δημιουργηθεί μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, με τη χρήση μιας μηχανής παιχνιδιών, η οποία θα παρουσιάζει εκθέματα σε ένα εικονικό περιβάλλον, σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, στη μορφή εικονικής γκαλερί. Στόχος είναι να αποδειχθεί ότι οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας μπορούν να είναι ένα μέσο μετάδοσης γνώσης, ψυχαγωγίας αλλά και ανάδειξης του προσωπικού έργου καλλιτεχνών. Στο κείμενο που ακολουθεί γίνεται επισκόπηση του συναφούς επιστημονικού έργου, όπου αναλύονται οι σημαντικότερες εφαρμογές οι οποίες σχετίζονται με τις επιδιώξεις της διατριβής, έπειτα γίνεται καταγραφή των απαιτήσεων της εκπαιδευτικής εφαρμογής. Στη συνέχεια αναφέρεται ο σχεδιασμός και αναλύεται η υλοποίηση της εφαρμογής που αναπτύχθηκε. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα από την διαδικασία υλοποίησης της εφαρμογής, καθώς και μελλοντικές βελτιώσεις σχετικά με την εφαρμογή.