Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜπαρμπαρούση, Μαρία
dc.date.accessioned2018-06-26T10:55:23Z
dc.date.available2018-06-26T10:55:23Z
dc.date.issued2018-06-25
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11284
dc.description.abstractΑπό τη δεκαετία του 1980 οι καταναλωτές έχουν αναπτύξει αυξημένο ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα όσον αφορά τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, γεγονός που έχει οδηγήσει σε μια ραγδαία αύξηση των πράσινων και κοινωνικά υπεύθυνων προϊόντων στην παγκόσμια αγορά. Ταυτόχρονα όμως δημιουργήθηκε και το φαινόμενο του «greenwashing». Πρόκειται για μια ψεύτικη και παραπλανητική περιβαλλοντική στάση κάποιων επιχειρήσεων ή οργανισμών. Η άνοδος του greenwashing, σε συνδυασμό με την αναποτελεσματική ρύθμιση, συμβάλλει στον σκεπτικισμό των καταναλωτών όσον αφορά τους περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς των επιχειρήσεων και μειώνει τη δύναμη των καταναλωτών να οδηγήσουν τις εταιρείες σε ορθές επιχειρηματικές δραστηριότητες. Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται περιπτώσεις οικολογικής εξαπάτησης, αξιολογείται το επίπεδο αντίληψης των καταναλωτών όσον αφορά το «πράσινο ξέπλυμα» που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις και προτείνονται τρόποι με τους οποίους μπορούν να το εντοπίσουν και να προστατευτούν. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει την επιρροή που ασκεί το greenwashing στους καταναλωτές, τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την ίδια την επιχείρηση και τη σπουδαιότητα ύπαρξης οικολογικής σήμανσης. Ταυτόχρονα μελετάται η επιχειρησιακή ηθική και η αναγκαιότητα αυτής στο σύγχρονο επιχειρησιακό γίγνεσθαι. Αφού λοιπόν μελετήθηκαν διάφορα επιχειρηματικά περιβαλλοντικά σκάνδαλα που έλαβαν χώρα και προκάλεσαν τεράστιες φυσικές καταστροφές, καταλήγουμε σε συμπεράσματα που δημιουργούν περαιτέρω προβληματισμό.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο φαινόμενο του ''greenwashing'' στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Θεωρητική ανάλυση και μελέτη περιπτώσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΠράσινο ξέπλυμαel
dc.subject.keywordGreen businessel
dc.subject.keywordBPel
dc.subject.keywordΜη κυβερνητικές οργανώσειςel
dc.subject.keywordMonsantoel
dc.subject.keywordGreenwashingel
dc.date.defense2018-06-13


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»