Show simple item record

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜαρασίδου, Αλεξάνδρα
dc.date.accessioned2018-06-01T10:46:36Z
dc.date.available2018-06-01T10:46:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11222
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, η κοινωνία μαστίζεται από οικονομική κρίση, η οποία κλείνει περίπου μια δεκαετία ύπαρξης, Η οικονομική αυτή κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής των καταναλωτών καθώς και τις περισσότερες υπάρχουσες εταιρείες. Στην καταναλωτική κοινωνία του σήμερα όπου το «φαίνεσθαι» έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το «είναι» τα αγαθά πολυτελείας αποτελούν τα πλέον επιθυμητά αντικείμενα προς κατοχή. Υπάρχει μια πληθώρα λόγων που τα καθιστά τόσο ποθητά στους καταναλωτές. Ένας από τους λόγους αυτούς είναι η κατοχή τους με σκοπό την επίδειξη τους προς το σύνολο, ο παράγοντας δηλαδή της επιδεικτικότητας. Πώς όμως επηρεάζεται ο παράγοντας αυτός εντός περιβάλλοντος οικονομικής κρίσης; Αποτελεί πλέον σημαντική κινητήριο δύναμη για την κατανάλωση αγαθών πολυτελείας; Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η εξέταση της επιρροής της οικονομικής κρίσης στον παράγοντα της επιδεικτικότητας και συνεπώς στην κατανάλωση πολυτελών αγαθών. Πιο συγκεκριμένα, ερευνητικούς στόχους της εργασίας αποτελούν: i. Η εξέταση της μεταβολής της αγοραστικής συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών προς τα αγαθά πολυτελείας σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης (τι αγοράζουν, πόσο συχνά αγοράζουν). ii. Ύπαρξης επιρροής της οικονομικής κρίσης στον παράγοντα της επιδεικτικότητας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο διαμοιράσθηκε με τη μέθοδο της χιονοστιβάδας σε 100 Έλληνες καταναλωτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας έκαναν λόγο για σαφή επιρροή της οικονομικής κρίσης στην επιδεικτικότητα.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ κατανάλωση πολυτελών αγαθών σε περιβάλλον κρίσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠολυτελή αγαθάel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.date.defense2018-05-18


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»