Ένα Κοινωνικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Μάθησης που χρησιμοποιεί προσαρμοστικές δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των φοιτητών με βάση την αναθεωρημένη ταξινομία Bloom
A social e-learning system using adaptive testing to student cognitive skill level based on Revised Bloom Taxonomy
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ταξινομία Bloom ; e-Learning ; Adaptive computing systems ; Cognitive skillsΠερίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός κοινωνικού συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης των μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα της Γεωμετρίας. Αφορά μαθητές Α’ Λυκείου καθώς και ανθρώπους οι οποίοι είναι λάτρεις της Γεωμετρίας ή ανθρώπους που θέλουν να κατανοήσουν ορισμένα βασικά τμήματα του συγκεκριμένου μαθήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης είναι βασισμένο στο επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων της αναθεωρημένης ταξινομίας Bloom. Οι μαθητές, οι οποίοι έχουν εγγραφεί στο σύστημα, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα καθώς και να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους μέσα από κουίζ συμπλήρωσης κενών, Σωστού-Λάθους, πολλαπλής επιλογής, ταξινόμησης, αντιστοίχισης και ανάπτυξης. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν ομάδες μαθητών και να συνομιλούν με τους υπόλοιπους χρήστες του συστήματος (καθηγητές – μαθητές). Οι καθηγητές, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο σύστημα, έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τις ερωτήσεις ανάπτυξης, να βλέπουν την πρόοδο των μαθητών με βάση τους πίνακες αποτελεσμάτων στους οποίους έχουν πρόσβαση καθώς και να δημιουργούν ομάδες ή να συνομιλούν με τους μαθητές τους είτε δημόσια είτε ιδιωτικά. Η υλοποίησή του έγινε σε WordPress και για την εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου χρησιμοποιήθηκε το BuddyPress.