Μεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πεδίο πηγής ; Προώθηση ; Μίγμα μάρκετινγκ ; Source domains ; Promotion ; Marketing mixΠερίληψη
Το Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα μηνύματα, σημαντικά για την εξέλιξη των προϊόντων και υπηρεσιών και τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Αυτή η μεταφορά μηνυμάτων, ειδικά μέσα στο πλαίσιο της διαδικασίας της προώθησης, καθιστά απαραίτητη την εύρεση και χρήση ισχυρών επικοινωνιακών εργαλείων. Η παρούσα εργασία μελετάει ένα τέτοιο εργαλείο, την γλωσσολογική έννοια της μεταφοράς. Αφού διευκρινιστεί ο σκοπός της εργασίας, γίνεται μια ενδελεχής επεξήγηση της ίδιας της έννοιας της μεταφοράς, ως μέσο μεταβίβασης μηνυμάτων από ένα πεδίο πηγής σε ένα πεδίο στόχου. Με βάση τα ευρήματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της θεωρητικής μελέτης της έννοιας αυτής, διεξάγεται μια διαδικτυακή έρευνα, ώστε να ανιχνευθεί ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης της στην προώθηση, ως μέρος του μίγματος marketing. Τα αποτελέσματα της έρευνας εν πολλοίς συγκλίνουν στη δυναμική και την αποτελεσματικότητα της μεταφοράς ως εργαλείου του marketing.