Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά
Master Thesis
Συγγραφέας
Κουρκουμέλης, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2017Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Οργάνωση και διοίκηση ; Μάρκετινγκ ; Τουριστικό μάρκετινγκ ; Κεφαλονιά ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; ΑνταγωνισμόςΠερίληψη
Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το μείγμα μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές αλλά και τον έλεγχο αυτών.
Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου της Κεφαλονιάς, το περιβάλλον του νησιού καθώς και τις αφίξεις.
Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την παρουσίαση του ξενοδοχείου PaspalisHotel, στο οποίο έχει πραγματοποιηθεί και η έρευνα. Σε αυτό το κεφάλαιο περιγράφεται το ξενοδοχείο και παρουσιάζεται με τη μορφή marketingmix. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τους σκοπούς της και τα αποτελέσματα της. Και το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει το συμπέρασμα της εργασίας και προτεινόμενες στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση.