Προγραμματισμός στον παγκόσμιο ιστό: εκπαιδευτικές προσεγγίσεις
WEB programming: educational approaches
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πληροφορική ; Εκπαίδευση ; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Προγραμματισμός ; Computer engineering ; Software engineeringΠερίληψη
Για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας λαμβάνουμε υπόψη μας τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της Πληροφορικής και ειδικότερα στον κλάδο του Παγκόσμιου Ιστού ενώ μελετάμε τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, όπως παρατίθεντο από τον ACM Οργανισμό (Association for Computing Machinery). Ο Οργανισμός αυτός αποτελεί την μεγαλύτερη κοινότητα ανθρώπων Πληροφορικής, καθώς ενώνει σε μια κοινή στέγη εκπαιδευτές, ερευνητές, σπουδαστές και επαγγελματίες της επιστήμης της Πληροφορικής, διαμοιράζοντας πηγές (βιβλία, μελέτες, άρθρα) και οδηγώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις. [1]
Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη, το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει τα Κεφάλαια 1 και 2, όπου αναλύεται εν συντομία η επιστήμη της Πληροφορικής και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Το δεύτερο μέρος (Κεφάλαιο 3) αφορά τον σύγχρονο τρόπο διδασκαλίας του επαγγελματικού κλάδου «Προγραμματιστή Λογισμικού», αλλά και 4 ακόμα κλάδων πληροφορικής, επικεντρώνοντας όμως στην ειδικότητα του «Προγραμματισμού στον Παγκόσμιο Ιστό». Σε αυτό περιλαμβάνονται οι τροποποιήσεις μαθημάτων διδασκαλίας σε σχέση με το παρελθόν λόγω τεχνολογικών εξελίξεων και αναγκών. Το τρίτο μέρος (Κεφάλαιο 4), προτείνει ένα νέο πρόγραμμα σπουδών (200 ωρών) για «Προγραμματισμό στον Παγκόσμιο Ιστό» σύμφωνο με το πρότυπο του ACM Οργανισμού και θα έχει τον χαρακτήρα «Επιμορφωτικού Σεμιναρίου». Το τελευταίο μέρος (Κεφάλαιο 5 και Κεφάλαιο 6), περιλαμβάνει τα Συμπεράσματα της εργασίας και την Βιβλιογραφία από όπου αντλήσαμε τις πληροφορίες των προηγούμενων κεφαλαίων.