Η ξενοδοχειακή σύμβαση
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ ; Τουρισμός ; Τουριστικός κλάδος ; Τουριστικοί πράκτορεςΠερίληψη
Η ξενοδοχειακή σύμβαση δημιουργήθηκε κατά κύριο λόγο για την κάλυψη των αναγκών κάποιον συναλλαγών και είναι μία ακόμα σύμβαση, την οποία δημιούργησε η πράξη με στοιχεία μισθώσεως πράγματος, παροχής υπηρεσιών, μεσιτείας, συμβάσεως υπέρ τρίτου, αντιπροσωπείας. Η ενοχική σχέση δημιουργείται μεταξύ του ξενοδόχου και του τουριστικού πράκτορα με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του πελάτη ο οποίος δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος. Η ξενοδοχειακή σύμβαση, λόγω των ιδιορρυθμιών της, δεν μπορεί να συμπεριληφθεί σε έναν από τους νομοθετικά ρυθμισμένους επώνυμους τύπους συμβάσεων. Παρ’ όλα αυτά εφαρμόζεται στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια, και παρέχει-εξασφαλίζει άμεσα έσοδα σε πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και έμμεσα σε πολλές άλλες που σχετίζονται με τον τουρισμό, συμβάλλοντας έτσι τα μέγιστα στην οικονομική ευμάρεια της χώρας μας λαμβάνοντας υπ’ όψη ν τον μεγάλο αριθμό τουριστών που διακινείται στη χώρα μας βάση αυτής.
Σε αυτή την εργασία θα γίνει μια απόπειρα να αναλυθούν και να περιγραφούν οι πρακτικές διαστάσεις της ξενοδοχειακής σύμβασης και πιο συγκεκριμένα θα εξεταστούν με ιδιαίτερη έμφαση ο τρόπος σύναψης, η λειτουργία, η ανώμαλη εξέλιξη και η εκπλήρωση της σύμβασης.