Η κάθετη ολοκλήρωση ως στρατηγική επιλογή των μεταφορέων στην αγορά τακτικών γραμμών για την ανάπτυξη της door-to-door μεταφοράς
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ναυτιλία τακτικών γραμμών ; Door-to-door μεταφορά ; Κάθετη ολοκλήρωση ; Διεύρυνση της εφοδιαστικής αλυσίδας ; Logistics ; Liner shipping ; Door-to-door transportation ; Vertical integration ; Supply chain integrationΠερίληψη
Η στρατηγική ολοκλήρωση είναι ένα βασικό ζήτημα για τις εταιρείες μεταφορικής
υπηρεσίας στη αγορά τακτικών γραμμών, κατά το σχεδιασμό μιας εφοδιαστικής
αλυσίδας. Ως εταιρική στρατηγική και ως στρατηγική διακυβέρνησης της
εφοδιαστικής αλυσίδας, η Κάθετη Ολοκλήρωση σχετίζεται άμεσα με την οργάνωση
και διαχείριση της Εφοδιαστικής. Ποικίλες εξηγήσεις έχουν δοθεί που σχετίζονται
κυρίως με τη μείωση του κόστους σε όλα τα στάδια της μεταφορικής υπηρεσίας.
Ωστόσο, η ολοένα και αυξανόμενη τάση για επιλογή της Κάθετης Ολοκλήρωσης ως
στρατηγική των μεταφορέων για την ανάπτυξη της door-to-door μεταφοράς,
φανερώνει στοιχεία που εξηγούν ότι η επιλογή της δικαιολογείται από παράγοντες
που ξεπερνούν την απλή μείωση του κόστους και την εξέλιξη του κλάδου.
Η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει τους λόγους για την επιλογή της Κάθετης
Ολοκλήρωσης από τους μεταφορείς για την ολοκλήρωσης της μεταφορικής
υπηρεσίας αλλά και τις συνέπειες που αυτή έχει στη διαχείριση της εφοδιαστικής
αλυσίδας και τις εταιρείες οι οποίες την επιλέγουν.