dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μυλωνά, Κωνσταντίνα Η. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T06:47:28Z | |
dc.date.available | 2018-01-16T06:47:28Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10561 | |
dc.description.abstract | Η στρατηγική ολοκλήρωση είναι ένα βασικό ζήτημα για τις εταιρείες μεταφορικής
υπηρεσίας στη αγορά τακτικών γραμμών, κατά το σχεδιασμό μιας εφοδιαστικής
αλυσίδας. Ως εταιρική στρατηγική και ως στρατηγική διακυβέρνησης της
εφοδιαστικής αλυσίδας, η Κάθετη Ολοκλήρωση σχετίζεται άμεσα με την οργάνωση
και διαχείριση της Εφοδιαστικής. Ποικίλες εξηγήσεις έχουν δοθεί που σχετίζονται
κυρίως με τη μείωση του κόστους σε όλα τα στάδια της μεταφορικής υπηρεσίας.
Ωστόσο, η ολοένα και αυξανόμενη τάση για επιλογή της Κάθετης Ολοκλήρωσης ως
στρατηγική των μεταφορέων για την ανάπτυξη της door-to-door μεταφοράς,
φανερώνει στοιχεία που εξηγούν ότι η επιλογή της δικαιολογείται από παράγοντες
που ξεπερνούν την απλή μείωση του κόστους και την εξέλιξη του κλάδου.
Η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει τους λόγους για την επιλογή της Κάθετης
Ολοκλήρωσης από τους μεταφορείς για την ολοκλήρωσης της μεταφορικής
υπηρεσίας αλλά και τις συνέπειες που αυτή έχει στη διαχείριση της εφοδιαστικής
αλυσίδας και τις εταιρείες οι οποίες την επιλέγουν. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η κάθετη ολοκλήρωση ως στρατηγική επιλογή των μεταφορέων στην αγορά τακτικών γραμμών για την ανάπτυξη της door-to-door μεταφοράς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Strategic integration is a key issue for the freight/transportation companies in Liner
Shipping when designing a supply chain. As a business strategy and a supply chain
governance strategy, Vertical Integration is directly related with the organisation and
management of the supply chain. There are several explanations created and given for
Vertical Integration, which are mostly relevant to cost-cutting justifications through
all levels of the transportation chain.
However, the continuously increasing tendency of carriers to choose Vertical
Integration as a business strategy for the integration of the Door-to-Door
transportation service reveals data which explain that the tendency is justified by
something more than minimising costs and shifting the industry structure.
This study intends to examine the reasons for the carriers choosing Vertical
Integration as a strategy for establishing freight integration, along with its
consequences both in the supply management and the companies implementing
Vertical Integration. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία τακτικών γραμμών | el |
dc.subject.keyword | Door-to-door μεταφορά | el |
dc.subject.keyword | Κάθετη ολοκλήρωση | el |
dc.subject.keyword | Διεύρυνση της εφοδιαστικής αλυσίδας | el |
dc.subject.keyword | Logistics | el |
dc.subject.keyword | Liner shipping | el |
dc.subject.keyword | Door-to-door transportation | el |
dc.subject.keyword | Vertical integration | el |
dc.subject.keyword | Supply chain integration | el |