Η επιχειρηματική αριστεία στις τηλεπικοινωνίες : αίτηση συμμετοχής στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό "Αναγνώρισης στην Επιχειρηματική Αριστεία", η περίπτωση της InfΟΤΕ
Master Thesis
Συγγραφέας
Γεωργιάδης, Γιώργος
Ημερομηνία
2006-12-13Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τηλεπικοινωνίες ; Διοίκηση ολικής ποιότηταςΠερίληψη
Η εργασία αυτή αφορά σε ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια προσλαμβάνει όλο και περισσότερη σημασία για τις επιχειρήσεις και τους προσδίδει όλο και μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πρόκειται για την προσπάθεια εφαρμογής ενός μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας και δη, του μοντέλου Eπιχειρηματικής Αριστείας EFQM στην θυγατρική εταιρεία InfOTE του ομίλου επιχειρήσεων ΟΤΕ.
Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας είναι μια εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας και μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της νέας αυτής φιλοσοφίας διοίκησης επιχειρήσεων που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.
Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας (European Model for Business Excellence – EMBE) του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για τη Διαχείριση της Ποιότητας (European Foundation for Quality Management – EFQM), ένα μοντέλο που έχει σαν κύριο στόχο να βοηθήσει τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις να βελτιώσουν την απόδοσή τους και συνεπώς την ανταγωνιστικότητά τους στην παγκόσμια αγορά. Το τρίτο κεφάλαιο είναι μια αναφορά στην έννοια της αυτοαξιολόγησης, μιας δυναμικής διαδικασίας που καθίσταται ολοένα και πιο απαραίτητη για μια εταιρεία που θέλει να αντεπεξέλθει στις πιέσεις του ανταγωνισμού στην παγκοσμιοποιημένη.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται λεπτομερώς το βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Διαχείρισης Ποιότητας, οι βαθμίδες του και ο τρόπος βαθμολόγησης μιας εταιρείας με βάση αυτό
Με το πέμπτο κεφάλαιο ολοκληρώνεται το Α’ και θεωρητικό μέρος της εργασίας.