Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 324
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Επιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία ...
Πως το εργασιακό κλίμα επηρεάζει την εργασιακή ικανοποίηση και την εργασιακή δέσμευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η μελέτη του εργασιακού κλίματος, της εργασιακής ικανοποίησης και της εργασιακής δέσμευσης, έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν. Τα τελευταία χρόνια όμως γίνεται επιτακτική η ανάγκη για συστηματικότερη μελέτη των εννοιών, ...
Σύγκριση μεθόδων αποτίμησης & εφαρμογή στις συγχωνεύσεις & εξαγορές (Αποτίμηση αξίας αντιτίμου εξαγοράς της επιχείρησης Ολυμπιακή Ζυθοποιΐα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-06)
Οι συγχωνεύσεις και εξαγορές αποτελούν ένα οικονομικό φαινόμενο που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των οικονομολόγων εδώ και αρκετές δεκαετίες. Έχει μελετηθεί από πολλές διαφορετικές σκοπιές και με πολλές διαφορετικές ...
Ποιότητα στη φαρμακευτική βιομηχανία: η περίπτωση των εργαλείων σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Ο όρος φαρμακευτική βιομηχανία ουσιαστικά εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα µε την παρασκευή και την ευπορία της ασπιρίνης από την εταιρεία Bayer. Από τότε η φαρμακοβιομηχανία στηρίχθηκε ουσιαστικά στην ανακάλυψη νέων ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Πράσινα - οικολογικά κτίρια (green buildings) στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Κίνητρο της παρούσας εργασίας ήταν η ελλειπής γνώση και ανάπτυξη των πράσινων κτιρίων στην Ελλάδα.
Καθώς η χώρα μας διανύει μία μεγάλη περίοδο οικονομικής ύφεσης και η οικονομία παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος ...
Η ηλεκτρονική τραπεζική ως βάση θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται από δύο διαστάσεις, οι οποίες θα αναλυθούν στην παρούσα εργασία. Η διάσταση της ηλεκτρονικής υπονοεί τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας, οι οποίες έχουν καθορίσει την οικονομία ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση της εμπορικής εκμετάλλευσης έργων υποδομής : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι οικονομικές και τεχνικές παράμετροι οι
οποίοι επιδρούν στην οικονομική βιωσιμότητα της επένδυσης στους ΣΕΑ της
Εγνατίας Οδού. Οι ΣΕΑ της Εγνατίας Οδού αναπτύσσονται με τη μέθοδο ...