Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 449
Ανάλυση χωρικών δεδομένων (ιχνών) χρησιμοποιώντας μέτρα ομοιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η κατανόηση φαινομένων που σχετίζονται με την κίνηση - όχι μόνο των ανθρώπων και
των οχημάτων αλλά επίσης και τον ζώων και άλλων κινούμενων αντικειμένων - ήταν πάντα
ένα επίκαιρο θέμα στην επιστημονική και κοινωνική ...
Location based services in smartphones
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-04)
Η κινητή υπολογιστική εξελίσσεται συνεχώς και με ταχύ ρυθμό. Κάθε μέρα εισάγονται νέες κινητές συσκευές, τεχνολογίες, μέθοδοι, και εφαρμογές. Πρόσφατα, μία από τις κινητές εφαρμογές, η υπηρεσία αξιοποίησης της γεωγραφικής ...
Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας αιολικού πάρκου με χρήση του αλγορίθμου της πυγολαμπίδας.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την ελαχιστοποίηση του κόστους που επενδύεται για τη λειτουργία ενός αιολικού πάρκου. Για την επίλυση του προβλήματος αυτού χρησιμοποιείται ο αλγόριθμος της πυγολαμπίδας. Ο ...
Εκπαιδευτικό quiz για φορητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android. Η εφαρμογή επιτρέπει στο κάτοχο κινητού τηλεφώνου με το λειτουργικό σύστημα Android να παίξει ένα παιχνίδι ερωταπαντήσεων για να εξετάσει ...
Εφαρμογή "Βιβλίο Υγείας"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Η εφαρμογή Healthbook (Βιβλίο Υγείας) χρησιμοποιείται για την τήρηση και την παρακολούθηση των στοιχείων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής υπηρεσιών υγείας σε ένα ή περισσότερα άτομα (σαν ένα προσωπικό ηλεκτρονικό ...
Κοινωνική συμπεριφορά και θεωρία παιγνίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα ασχοληθούμε με τη θεωρία παιγνίων και πιο συγκεκριμένα με ένα κλάδο της, τη συμπεριφορική θεωρία παιγνίων. Αρχικά χρησιμοποιούμε την αναλυτική θεωρία παιγνίων, τις βασικές αρχές της, ...
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ...
Αρχές λειτουργίας, έλεγχος και εφαρμογές του πρωτοκόλλου CAN
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει τις αρχές λειτουργίας που διέπουν τα δίκτυα που επικοινωνούν με το πρωτόκολλο CAN.
Αναλύει τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των κόμβων και εξηγεί αρχιτεκτονικές δικτύων.
Αναλύει μια ...
Κυβερνοασφάλεια και ψηφιακός μετασχηματισμός : συστηματική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Αυτή η περιεκτική ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας εμβαθύνει στις προεκτάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο για την επίτευξη επιχειρηματικής ανθεκτικότητας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ...
Εφαρμογή αυτόματης δημιουργίας αποδόσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Αντικείμενο της διατριβής αυτής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής, η οποία θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει από το διαδίκτυο δεδομένα που αφορούν στοιχηματικές αποδόσεις. Τα δεδομένα αυτά θα λαμβάνονται μέσα από συγκεκριμένα ...