Search
Now showing items 1-10 of 38
Οι αρχές και οι τεχνολογίες βιωσιμότητας στον ξενοδοχειακό τουρισμό - Η ανάλυση δύο μελετών περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09-20)
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά και αναλύει την δυναμική του ελληνικού τουρισμού και τις σύγχρονες προκλήσεις για την διασφάλιση της βιωσιμότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα διερευνά πρακτικές που ...
Ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση και τη λειτουργία ενός σύγχρονου φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-09)
Η τεχνολογία εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς και επηρεάζει την δραστηριότητα
των ανθρώπων σε όλα τα επίπεδα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αφορά όλους τους
κλάδους της οικονομίας και ο φαρμακευτικός κλάδος είναι ένας από ...
Τηλεργασία και άγχος : η επίδραση της φυσικής δραστηριότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Κατά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού (COVID-19), υιοθετήθηκε το εργασιακό μοντέλο της τηλεργασίας από πολλές εταιρείες παγκοσμίως, οι οποίες κλήθηκαν να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα. Μετά το πέρας της ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Διαχείριση αποτελεσμάτων, η περίπτωση μη εισηγμένων ελληνικών βιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον εντοπισμό φαινομένων χειραγώγησης κερδών μέσα από τη χρήση της μεθόδου Beneish. Συγκεκριμένα το μοντέλο αυτό χρησιμοποιείται για 3 διαφορετικές εταιρείες, την Folli Follie με το ενδιαφέρον ...
Μελέτη κινδύνου σε αποδόσεις μετοχών για επιλεγμένες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, εφαρμόστηκε το μοντέλο αποτίμησης
κεφαλαιακών στοιχείων (CAPM) σε μετοχές επιλεγμένων εταιριών τηλεπικοινωνίας της
Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκαν έξι διαφορετικές ...
Διοικητικές αποφάσεις και κίνητρα για την διαχείριση κερδών – Μέθοδοι εντοπισμού : θεωρητική και εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Οι βασικές παράμετροι, οι οποίες χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες που επιθυμούν να επιδείξουν πλασματική αύξηση κερδών σχετίζονται με δύο κατηγορίες κινήτρων. Αρχικά, υπάρχει το κίνητρο της προσωπικής ασφάλειας και αύξηση ...
Ανάπτυξη και οικονομοτεχνική αξιολόγηση καινοτόμου ιατροτεχνολογικού προϊόντος στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Η εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης και της τεχνολογικής έξαρσης έχει ευνοήσει την εμφάνιση της καινοτομίας στο χώρο της υγείας και την άμεση πρόσβαση σε καλής ποιότητας προϊόντα που στοχεύουν στην βιωσιμότητα ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση εταιρειών του κλάδου της καπνοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-22)
Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)
Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ...