Search
Now showing items 1-10 of 329
Εκτίμηση αξίας ξενοδοχειακής μονάδος Hilton με τη χρήση υποδειγμάτων ταμειακών ροών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο τίτλος της εργασίας είναι « Εκτίμηση αξίας της επιχείρησης του Hilton με τη χρήση ταμειακών ροών . Η αποτίμηση της επιχείρησης θα γίνει με τη χρήση προεξόφλησης ταμειακών ροών αφού πρώτα υλοποιηθεί χρηματοοικονομική ...
Αξιοποίηση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα διατριβή αναλύει την έννοια των Μεγάλων Δεδομένων (Big Data) και το πώς αυτά έχουν επηρεάσει τον τουριστικό τομέα της Ελλάδας, μέσα από περιπτώσεις μελέτης τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αρχικά, ...
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της
σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη
όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση ομίλου Blue Lagoon Group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-18)
Στη παρούσα μελέτη γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση του
ξενοδοχειακού ομίλου Blue Lagoon Group. Ο Όμιλος Blue Lagoon Group είναι μια
αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας (πέντε και τεσσάρων αστέρων) που ...
Προοπτικές συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Ο σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να αναλυθεί και να μελετηθεί η σημασία του συνεδριακού τουρισμού. Τόσο από οικονομικής όσο και από κοινωνικοπολιτικής πλευράς, ο κλάδος του τουρισμού είναι ένας από τους ...
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ελληνικό τουρισμό την τελευταία δεκαετία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία με τίτλο << Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ>>, εκπονείται με σκοπό την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος MBA Tourism, του ...
Mobile commerce in tourism
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι τεχνολογίες πληροφορικής έχουν αλλάξει τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών. Η αγορά και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική ...
Hotel brand equity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ...
Airbnb: μελέτη των κινήτρων και αξιολόγηση της εμπειρίας Ελλήνων τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Με τον τουρισμό να αποτελεί διεθνώς τον μεγαλύτερο και τον πιο ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο της οικονομίας, η προσπάθεια δραστηριοποίησης σε αυτόν έχει οδηγήσει στην εμφάνιση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Όπως είναι ...
Ανάλυση ανταγωνισμού του κλάδου της Ελληνικής Ακτοπλοϊας: εντοπισμός παραγόντων και δυνάμεων ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων στην Ελληνική Ακτοπλοϊα, ανάλυση της σημασίας και του ρόλου τους στη λήψη των αποφάσεων για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα πλαίσια της επιχειρηματικής τους δράσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει και εφαρμόζει με πραγματικά δεδομένα το υπόδειγμα του Porter στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Εξετάζει και αναλύει τους παράγοντες ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τις επιρροές που δέχεται ο ...











