Search
Now showing items 1-10 of 43
Digital transformation στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)
Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις επιπτώσεις της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες που εξετάζονται είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων μαζί με τα παγκόσμια συστήματα ...
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ...
Η συμβολή της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της υγείας του 21ου αιώνα και ειδικότερα της πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-26)
Σε καμία προηγούμενη χρονική περίοδο ο ιατρικός τομέας δεν κατείχε τόσο ποικίλα γνωστικά εργαλεία και τεχνολογικά μέσα. Ο χώρος της υγείας εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί πεδίο έρευνας και εφαρμογής νέων τεχνολογικών ...
Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-12)
Η παρούσα ερευνητική εργασία διεξήχθη στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης, κατεύθυνσης Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της εργασίας ...
Εισαγωγή στα προσωπικά δεδομένα στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04-06)
Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ηλεκτρονική επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στο χώρο της υγείας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία και άρθρα ...
Το "τοπίο" των εμπορικών σημάτων της βιομηχανίας φαρμάκων στην Ελλάδα: γενόσημα έναντι πρωτοτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-30)
Το εμπορικό σήμα συνιστά πολύτιμο άυλο περιουσιακό στοιχείο για μία επιχείρηση. Εφόσον κατοχυρωθεί, θεωρείται νόμιμο δικαίωμα για το δικαιούχο του, ο οποίος έχει τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης, διάθεσης και μεταβίβασής ...
Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Αρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. ...
Οι οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις των παχύσαρκων - υπέρβαρων παιδιών στην Ελλάδα. Η έλλειψη πρόληψης και θέματα υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παχυσαρκία είναι μία από τις σοβαρότερες προκλήσεις της δημόσιας υγείας του
21ου αιώνα. Οι συνέπειες της παιδικής παχυσαρκίας μπορεί να επηρεάσουν βαθιά τη
σωματική υγεία των παιδιών, αλλά και την κοινωνική και ...
Η ικανοποίηση των εργαζομένων σε δημόσιο νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Η επαγγελματική ικανοποίηση εδώ και κάποιες δεκαετίες μελετάται και έχει κινήσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών. Η επαγγελματική ικανοποίηση ουσιαστικά, είναι το πώς αισθάνεται ένας εργαζόμενος για τη θέση εργασίας του, ...
Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...